کد خبر : 1793834 | 02 آذر 1400 ساعت 17:12 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

کونسیسائو: یک بازی تعیین کننده با لیورپول داریم

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که دیدار برابر لیورپول برای این تیم تعیین کننده خواهد بود.

کونسیسائو: یک بازی تعیین کننده با لیورپول داریم

به گزارش "ورزش سه"، پورتو درحالی فرداشب در ورزشگاه آنفیلد مهمان لیورپول خواهد بود که پیش از این صعود شاگردان یورگن کلوپ به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی چمپیونزلیگ قطعی شده است. پورتو برای حفظ امید خود به منظور صعود به کسب امتیاز مقابل لیورپول نیاز مبرم دارد اما در عین حال آنها کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

پورتو در بازی رفت با نتیجه سنگین 5-1 برابر لیورپول شکست خورد و در مسابقه فردا به دنبال جبران خواهد بود. سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر لیورپول گفت: "در بازی دراگائو مقابل لیورپول، نکات منفی بیشتر از مثبت بود، اما ما قبلاً در مورد آن صحبت کرده ایم. حالا فقط بازی فردا مهم است.

 

 

1667242

 

 

بازی مقابل تیم های انگلیسی آسان نیست. با این حال در ماه آوریل ما مقابل چلسی واکنش بسیار خوبی نشان دادیم و به پیروزی رسیدیم. پس از آن بود که چلسی به مقام قهرمانی اروپا رسید. ما ابزارها، توانایی ها و جاه طلبی های مخصوص به خودمان را داریم. ما به انگلیس می‌رویم تا مسابقه‌ای انجام دهیم که برای ما تعیین کننده است."

 

کونسیسائو همچنین در مورد اینکه احتمالاً جدال برای صعود به مرحله بعد تا روز آخر مرحله گروهی ادامه خواهد داشت نیز گفت: "از همان ابتدا گفتم که فکر می‌کنم  تیم دوم صعود کننده به مرحله بعد در آخرین بازی دور گروهی مشخص خواهد شد. این اعتقاد من است و حالا چنین شرایطی وجود دارد."

 

 

1667243

 

 

کونسیسائو در مورد وضعیت بازیکنان پورتو برای بازی برابر لیورپول نیز گفت: "مارکانو با ما سفر نخواهد کرد اما پپه کنار ما خواهد بود. وضعیت پپه مشخص نیست اما تلاش برای حضور بازیکنی که نه تنها در زمین بلکه در رختکن نیز تاثیر زیادی دارد تا پایان ادامه خواهد داشت."

دیدگاه‌ها