کد خبر : 1793839 | 02 آذر 1400 ساعت 18:02 | 4.7K بازدید | 3 دیدگاه

اینزاگی: بردن ناپولی، در لیگ‌قهرمانان به ما کمک می‌کند

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می گوید که پیروزی روحیه‌بخش مقابل ناپولی در سری آ به آنها در لیگ قهرمانان اروپا کمک خواهد کرد.

اینزاگی: بردن ناپولی، در لیگ‌قهرمانان به ما کمک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حالی فردا شب یک بازی حساس را مقابل شاختار اوکراین برگزار خواهد کرد که پیروزی در این مسابقه و برد احتمالی رئال مادرید برابر شریف، باعث خواهد شد که صعود شاگردان سیمونه اینزاگی به مرحله حذفی چمپیونزلیگ از یک هفته مانده به پایان رقابت‌های دور گروهی قطعی شود. با این حال احتمالات زیادی وجود دارد اما به طور قطع اینتر فردا شب فقط به برد فکر می کند.

 

 

1667252

 

 

نراتزوری در ابتدای هفته یک پیروزی فوق‌العاده را مقابل ناپولی در سری‌آ کسب کرد و حالا با روحیه ای مناسب پا به لیگ قهرمانان اروپا می‌گذارد. سیمونه اینزاگی، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر شاختار گفت: "من فکر می کنم ما یکشنبه یک بازی عالی انجام دادیم، ناپولی را شکست دادیم که بهترین دفاع اروپا را دارد. پیروزی مقابل ناپولی می‌تواند اعتماد به نفس ما را افزایش دهد زیرا قبل از ما هیچ تیمی آنها را شکست نداده بود. این یک آزمایش عالی برای بلوغ و شخصیت بچه‌ها بود."

 

 

1667249

 

 

اینزاگی در ادامه گفت: "ما می‌دانیم که فردا همه چیز در دستان خودمان است. می دانیم با تیمی با یک مربی بزرگ روبرو هستیم. آنها در بازی رفت برای ما دردسرساز شدند. در بازی رفت موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. یادم هست شوت بارلا به تیر افقی برخورد کرد.  لائوتارو و ژکو هم موقعیت های خوبی داشتند. فکر می کنم وقتی موقعیت ایجاد نمی کنید باید نگران باشید. شاختار توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت، اما به اندازه ما موقعیت ایجاد نکرد.

 

من شاختار را به خوبی می شناسم، بارها مقابل مربی آنها بازی کرده ام و او به سرعت توانست مفاهیم خود را به یک تیم بسیار تکنیکی با بازیکنان عالی منتقل کند."

دیدگاه‌ها