کد خبر : 1793844 | 02 آذر 1400 ساعت 18:29 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: این آخرین شانس ما برای ماندن در رقابت‌هاست

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است تیمش برای پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید به یک نمایش با کیفیت احتیاج دارد.

پیولی: این آخرین شانس ما برای ماندن در رقابت‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، میلان برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا محکوم به پیروزی در دو مسابقه پیش روی خود برابر اتلتیکو مادرید و لیورپول است. حتی در این صورت نیز روسونری باید امیدوار باشد که اتلتیکو نتواند در در بازی آخر خود مقابل پورتو به پیروزی دست پیدا کند؛ موضوعی که باعث شده شرایط صعود تیم استفانو پیولی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بسیار دشوار شود.

 

 

1667253

 

 

استفانو پیولی سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر اتلتیکو مادرید گفت: " ما نحوه بازی اتلتیکو مادرید را تجزیه و تحلیل کردیم، انگیزه دادن به بچه ها برای این بازی ها آسان است، این آخرین شانس ما برای ماندن در لیگ قهرمانان است. تیم ما به گونه ای است که در همه مسابقات رقابت طلب است. خیلی ها برای اولین بار در دوران حرفه ای خود در لیگ قهرمانان بازی می کنند. فردا شب به یک عملکرد عالی احتیاج داریم."

 

شکست ابتدای هفته مقابل فیورنتینا در سری آ: "ما شکست خوردیم چون مثل همیشه در دو محوطه جریمه دقیق نبودیم. ما مثل همیشه متمرکز نبودیم، باید بدانیم که فردا به یک عملکرد با کیفیت در هر دو نیمه زمین نیاز داریم."

 

 

1667255

 

 

خط حمله قدرتمند اتلتیکومادرید: "آنها در خط حمله بسیار با کیفیت هستند و تیم محکمی دارند. من نمی دانم چه کسی بازی خواهد کرد اما قطعاً آنها یک تیم خوب را به میدان خواهند فرستاد. ما از کیفیت آنها به خوبی مطلع هستیم."

دیدگاه‌ها