کد خبر : 1793861 | 02 آذر 1400 ساعت 19:53 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

متئو دارمیان:

حکیمی یکی از بهترین‌هاست و جانشینی او غیرممکن

متئو دارمیان، مدافع باشگاه اینتر، تمجید ویژه ای از ستاره سابق این تیم یعنی اشرف حکیمی انجام داد.

حکیمی یکی از بهترین‌هاست و جانشینی او غیرممکن

به گزارش "ورزش سه"،اینتر بعد از شروع ناامیدکننده در لیگ قهرمانان اروپا رفته‌رفته اوضاع خود را در این رقابت‌ها بهبود بخشید و حالا با پیروزی در مسابقه فردا شب برابر شاختار، آنها تا حدود زیادی شانس خود را برای صعود به مرحله بعد افزایش خواهند داد. حتی در صورت برد اینتر و پیروزی احتمالی رئال مقابل شریف مسئله صعود نراتزوری به مرحله بعد قطعی خواهد شد.

 

 

1667277

 

 

متئو دارمیان، که بعد از جدایی اشرف حکیمی از اینتر به یک بازیکن ثابت در این تیم تبدیل شده، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر شاختار گفت: "من فکر می‌کنم که جایگزینی بازیکن مهمی مثل اشرف حکیمی غیر ممکن است. او در این پست جزو بهترین‌هاست و من همیشه سعی می‌کنم تمام تلاشم را برای کمک به تیم انجام دهم و به صحبت‌های مربی گوش می‌دهم. من اعتماد هم تیمی هایم، مربیان و باشگاه را احساس می کنم و این باعث می شود پیشرفت کنم و به تیم برای رسیدن به اهداف‌مان کمک کنم."

 

 

1667276

 

 

دارمیان همچنین درباره دیدار برابر شاختار نیز گفت: "ما باید درست مثل مسابقه برابر ناپولی تاکتیک مناسبی در این بازی داشته باشیم. اگر نگرش درستی داشته باشیم می توانیم برای آنها دردسر درست کنیم. ما نسبت به فصل گذشته تجربه بیشتری داریم اما در عین حال باید متواضع و متمرکز باشیم. من هم سعی می‌کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم. در حال حاضر فکر می کنم که شرایط اینگونه است و سعی می کنم که ادامه داشته باشد."

دیدگاه‌ها