کد خبر : 1793895 | 02 آذر 1400 ساعت 22:25 | 21.7K بازدید | 14 دیدگاه

مارگا و امضای حکم پرافتخارترین تیم قاره؛

همبازی سابق طارمی، گل قهرمانی آسیا را زد (عکس)

مهاجم اهل مالی تیم فوتبال الهلال عربستان موفق شد گل دوم تیمش را در جدال امشب مقابل پوهانگ استیلرز به ثمر برساند و قهرمانی الهلال را قطعی کند.

به گزارش "ورزش سه" موسی مارگا یکی از خریدهای الهلال عربستان بود که برای تقویت این تیم در جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا از سوی مدیران باشگاه عربستانی جذب شد و از تیم پرستاره پورتو راهی ریاض شد تا به جمع آبی‌پوشان الهلال بپیوندد؛ مارگا بعد از پیوستن به الهلال به یکی از مهره‌های ثابت و کلیدی تیمش نیز تبدیل شد.

 

1667320

 

 

مارگا که از بازی‌های مرحله حذفی به ترکیب الهلال اضافه شد، توانست در چهار مسابقه برای تیمش به میدان برود؛ او ابتدا در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل استقلال بازی کرد، سپس در یک چهارم نهایی مقابل پرسپولیس به میدان رفت، در نیمه نهایی در ترکیب تیمش مقابل النصر قرار گرفت و ساعتی پیش در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 مقابل پوهانگ استیلرز بازی کرد.

 

جالب آن‌که مهاجم مالیایی الهلال مقابل رقبای ایرانی ناکام در گلزنی بود اما در دو بازی گذشته در مرحله نیمه نهایی و فینال توانست گلزنی کند؛ او مقابل النصر، گل پیروزی‌بخش تیم را زد و امشب هم در شرایطی که الهلال خیلی زود و در همان دقیقه اول توسط الدوساری پیش افتاد، مارگا موفق شد گل دوم و تثبیت‌کننده پیروزی تیمش را بزند تا این‌چنین در چهارمین قهرمانی الهلال در آسیا نقش‌آفرینی کند.

 

1667319

 

1667318

دیدگاه‌ها