کد خبر : 1793912 | 02 آذر 1400 ساعت 23:33 | 20.4K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره پرسپولیس و یک عنوان تسلی‌بخش

ترابی در میان برترین‌های لیگ قهرمانان

مهدی ترابی با 5 پاس گل، عنوان بهترین پاسور لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرد.

ترابی در میان برترین‌های لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی یکی از ستاره های لیگ قهرمانان آسیا بود. بازیکنی که در مرحله گروهی خوش درخشید و تک گل تیمش در دور یک هشتم نهایی را وارد دروازه استقلال تاجیکستان کرد و در پایان این دوره از رقابت ها، عنوان بهترین پاسور جام را از آن خودش کرد.

 

ترابی در مرحله گروهی روی 7 گل تیمش تأثیر مستقیم داشت. او در دو بازی با الوحده و گوای هند به سیدجلال حسینی پاس داد، در بازی با الریان هم به کنعانی زادگان و هم به کمال کامیابی نیا پاس دارد و در تقابل با گوا به شهریار مغانلو نیز یک پاس گل داد و با 5 پاس گل، عنوان بهترین پاسور لیگ قهرمانان آسیا را از آن خودش کرد.

 

 

1667363

 

 

نام ترابی در میان بازیکنانی که بیشترین خلق موقعیت را داشته اند نیز دیده می شود. هافبک توانمند سرخپوشان موفق شد در لیگ قهرمانان آسیا 22 مرتبه برای هم تیمی هایش موقعیت خلق کند. او رتبه نخست را با شین جین هو هافبک پوهانگ شریک شد که البته این بازیکن تا دیدار فینال در مسابقات حضور داشت و توانست آمارش را بهبود بخشد.

 

 

1667364

 

 

در میان بیشترین تعداد سانتر در لیگ قهرمانان آسیا نیز آیاندا پاتوسی حضور دارد. هافبک فولاد موفق شد در 7 دیداری که برای تیمش به میدان رفت، 56 مرتبه برای مهاجمین تیمش به روی دروازه حریفان سانتر کند و در رتبه دوم بیشترین تعداد سانترهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

 

 

1667365

 

 

محمدرضا اخباری نیز دیگر نماینده ایران در میان برترین هاست. سنگربان تراکتور توانست در 5 دیدار از 6 مسابقه مرحله گروهی کلین شیت کرده و دروازه اش را بسته نگه دارد. البته او در مرحله یک هشتم نهایی برابر النصر موفق نشد دروازه اش را بسته نگه دارد و پس از جو هیون وو سنگربان ملی پوش اولسان که 6 کلین شیت داشت، در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

1667362

 

دیدگاه‌ها