کد خبر : 1793928 | 03 آذر 1400 ساعت 01:22 | 18K بازدید | 21 دیدگاه

بارسا 0-0 بنفیکا: این تیم هنوز کار دارد

بارسلونا در دیداری خانگی از رقابت های لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا به تساوی 0-0 رضایت داد.

بارسا 0-0 بنفیکا: این تیم هنوز کار دارد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی که در ابتدای هفته اسپانیول را شکست داده بودند، امشب در خانه مقابل بنفیکا قرار گرفتند و علی رغم اینکه موقعیت های بهتری از حریف داشتند اما به تساوی رضایت دادند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان بنفیکا هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما باز هم فرصت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد.

 

1667373

 

در دقیقه 42 بود که اولین موقعیت جدی بازی در نیمه اول ایجاد شد و بارسا تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه تماشایی یوسف دمیر به تیر افقی دروازه بنفیکا برخورد کرد و این فرصت هم تبدیل به گل نشد.

در  دقایق پایانی این نیمه هم اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند تا اینکه در دقیقه 57، ممفیس دیپای صاحب موقعیت شد اما تکل به موقع نیکلاس اوتامندی بار دیگر دروازه بنفیکا را نجات داد.

 

1667368

 

در ادامه بازیکنان بارسلونا ابتکار عمل را در دست گرفتند و به ویژه روی حرکات عثمان دمبله حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب می دادند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.

تا اینکه در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده، روی یک ضدحمله بنفیکا صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما صفروویچ علی‌رغم عبور از تراشتگن، توپ را به بیرون زد تا بهترین موقعیت برای پیروزی بنفیکا از دست برود.

در نهایت تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت و بازی با تساوی به پایان رسید تا بارسلونا با 7 امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول جای داشته باشد و بنفیکا هم با 5 امتیاز، تیم سوم این گروه باشد.

دیدگاه‌ها