کد خبر : 1793941 | 03 آذر 1400 ساعت 08:09 | 21.7K بازدید | 10 دیدگاه

قدرتنمایی چلسی با ستاره های آکادمی (عکس)

جوانان توخل در بازی امشب مقابل یوونتوس درخشش خیره کننده ای داشتند.

به گزارش ورزش سه، در شبی که تصور می شد چلسی غیبت لوکاکو را در خط حمله احساس کند، شاگردان توخل موفق شدند با 4 گل از سد میهمان خود گذشته و اقتدار خود را به رخ حریفان بکشند.

 

باشگاه چلسی که طی سال های اخیر سرمایه گذاری ویژه ای در بخش فوتبال پایه خود داشته، این روزها در حال برداشت، حاصل کار خود به بهترین شکل ممکن است؛ شاید برایتان جالب باشد که بدانید 3 گل از 4 گل آبی ها در بازی امشب را بازیکنان آکادمی این باشگاه به ثمر رساندند.

 

چالوبا (22 ساله) که زننده گل اول چلسی بود، از سال 2007 به مدت ده سال تحت آموزش آکادمی چلسی قرار گرفت و بعد از چند سال حضور قرضی در تیم های دیگر در تیم بزرگسالان این باشگاه به میدان رفت. ریس جیمز (21 ساله)، زننده گل دوم چلسی بود که او هم مثل چالوبا، فوتبال را از آکادمی چلسی آموخته و پس از حضور قرضی در ویگان، به جمع بزرگسالان تیم آبی لندن ملحق شد. هادسون اودوی (21 ساله) که گل سوم چلسی را به یووه زد برخلاف دو بازیکن قبلی فوتبال را از آکادمی چلسی شروع کرد اما به تیم دیگری قرض داده نشد و مستقیما به تیم بزرگسالان اضافه شد.

 

به این ترتیب با درخشش قابل توجه بازیکنان جوان در ترکیب چلسی، غیبت چهره های باتجربه ای چون لوکاکو، سزار آسپیلیکوئتا و تعویض زودهنگام کانته به چشم نیامد تا توخل با ارتش جوان خود در اندیشه دبل در اروپا باشد.

 

1667419

دیدگاه‌ها