کد خبر : 1793950 | 03 آذر 1400 ساعت 09:09 | 12.8K بازدید | 4 دیدگاه

مجوز جدیدی صادر نمی‌شود؛ فعلا پرسپولیس – صنعت نفت

برخی از تیم های شهرستانی به تلاش خود ادامه می دهند تا صبح امروز مجوز برگزاری دیدار خانگی خود را با حضور تماشاگر در هفته ششم لیگ برتر بگیرند.

مجوز جدیدی صادر نمی‌شود؛ فعلا پرسپولیس – صنعت نفت 

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که سازمان لیگ اعلام کرده در هفته ششم لیگ برتر تنها دیدار پرسپولیس در برابر صنعت نفت با حضور تماشاگر برگزار می شود. خوش بینی برخی تیم های شهرستانی برای برگزاری دیدار هفته ششم با حضور تماشاگر به این خاطر است که هفته گذشته صبح بازی استقلال – نساجی اعلام شد که این دیدار با حضور تماشاگر برگزار می شود. 

 

این تصمیم انتقاداتی را از سوی مدیران باشگاه های لیگ برتری نسب به تصمیم سازمان لیگ به همراه داشته است در حالی که تصمیم گیرنده نهایی در خصوص حضور تماشاگران در استادیوم ها ستاد ملی مبارزه با کرونا است. 

 

بنا به گفته یکی از مدیران تصمیم گیرنده در سازمان لیگ در هفته ششم مجوز جدیدی برای حضور تماشاگران در استادیوم ها صادر نمی شود و تنها دیدار پرسپولیس در برابر صنعت نفت با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. به نظر می رسد این تصمیم به این خاطر است که دیگر باشگاه ها برای فروش بلیط و هم چنین نحوه استقرار تماشاگر در استادیوم ها الگوبرداری کنند، البته در بازی استقلال – نساجی فروش بلیط به تماشاگران و نحوه ورود آنها به استادیوم و هم چنین نحوه نشستن آنها در استادیوم ایراداتی وجود داشت.  جالب اینکه در فینال لیگ قهرمانان آسیا و در بازی الهلال – پوهانگ استلیرز که در استادیوم ملک فهد شهر ریاض برگزار شد تماشاگران بدون ماسک در استادیوم حاضر شده بودند و از همه مهمتر که نحوه نشستن آنها  همانند دوران پیش از کرونا بود. 

 

سازمان لیگ در خصوص تصمیم گیری پیرامون شیوه برگزاری بازی ها در هفته هفتم به باشگاه ها گفته نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا را در این باره به زودی اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها