کد خبر : 1793959 | 03 آذر 1400 ساعت 09:49 | 36K بازدید | 17 دیدگاه

ژسوس: در 30 سال مربیگری حرکت صفروویچ را ندیدم

ژرژ ژسوس، سرمربی بنفیکا، همچنان در حسرت فرصت از دست رفته صفروویچ است.

ژسوس: در 30 سال مربیگری حرکت صفروویچ را ندیدم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بارسلونا و بنفیکا شب گذشته دیدار برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان را برگزار کردند و این بازی در نوکمپ با تساوی بدون گل به پایان رسید. 


صفروویچ در دقایق پایانی بازی فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت و حتی از سد مارک آندره ترشتگن نیز عبور کرد اما توپ را به بیرون زد تا فرصت قرار گرفتن بنفیکا در رده دوم جدول را از آنها بگیرد. 


ژسوس پس از پایان بازی به سی ان ان پرتغال گفت:« بنفیکا امروز از نظر دفاعی بسیار قدرتمند بود. بارسلونا در طول 34 دقیقه تنها یک یا دو شانس برای گلزنی داشت. فرصت گلزنی بنفیکا بسیار بهتر بود. در صحنه‌ای که حتی دروازه‌بان هم حضور نداشت. من در 30 سالی که مربی بوده‌ام چنین چیزی ندیدم. اما چنین اتفاقاتی برای من و بنفیکا رخ می‌دهد.»


او اضافه کرد:« این تیم فرصت‌های خوبی خلق کرد. ما با نتیجه‌ای اینجا را ترک می‌کنیم که رویای ما را زنده نگه می‌دارد. هرچند دیگر شرایط به ما بستگی ندارد. تنها یک بازی باقی مانده است. ما با بارسلونا رقابت کردیم، تیمی که هدفش قهرمانی در لیگ قهرمانان است. این اتفاق تنها باعث افتخار ما و هواداران است چون توانستیم مانند تیمی بزرگ در نوکمپ عمل کنیم.»

 

1667448

واکنش عجیب سرمربی بنفیکا به فرصت‌سوزی صفروویچ


این مربی پرتغالی ادامه داد:« ما دوست داشتیم داروین را به زمین بفرستیم. وقتی او وارد زمین شد توانستیم بهترین موقعیت‌ها را ایجاد کنیم. آندره نیز پس از آن عملکرد خوبی داشت. او مدت زیادی از میادین دور بود. من از او خواسته بودم وظایف دفاعی را انجام دهد و در حمله حضور نداشته باشد چون او بازیکنی نیست که بتواند شانس زیادی از این نظر ایجاد کند.»


ناراحتی ژسوس از فرصت از دست رفته صفروویچ تمامی نداشت و او در ادامه بار دیگر به این اتفاق اشاره کرد:« من سال‌های زیادی در عرصه مربیگری حضور داشته‌ام، هرگز ندیدم هیچ یک از بازیکنانم چنین فرصتی را از دست بدهند. این کار تقریبا غیرممکن بود اما فوتبال همین است و چنین شگفتی‌هایی را به همراه دارد. ما امروز این شایستگی را داشتیم که سرنوشتمان را در دست خودمان بگیریم.»

دیدگاه‌ها