کد خبر : 1793981 | 03 آذر 1400 ساعت 11:40 | 24.5K بازدید | 9 دیدگاه

سانچو؛ برنده اصلی اخراج سولسشر از یونایتد

جیدون سانچو، ستاره جوان یونایتد، فرصت تازه‌ای با جدایی اوله گونار سولسشر پیدا کرده است.

سانچو؛ برنده اصلی اخراج سولسشر از یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر  می‌رسد که سانچو ترجیح می‌داد دوران حضورش در اولدترافورد به جای 23 جولای در 23 نوامبر آغاز شود تا شاید شرایط کاملا متفاوت پیش برود.

وقتی سانچو از بروسیا دورتموند جدا شده و به منچستریونایتد پیوست، صرفا کشور و لیگش را عوض نکرد، بلکه بار سنگینی از انتظارات را بر دوش خودش قرار داد.

یونایتد از مدتی قبل به دنبال جذب این بازیکن بود و هواداران این تیم نیز از حضور او بسیار هیجان‌زده بودند. به نظر می‌رسد که او تمام ویژگی‌های لازم برای بهبود شرایط تیم را دارد: وینگری جوان، با استعداد و جذاب با رکورد ثابت شده در زمینه گلزنی و ارسال پاس گل.

او با قراردادی به ارزش 72 میلیون پوند به یونایتد آمد تا پس از هری مگوایر، پل پوگبا و روملو لوکاکو چهارمین بازیکن گرانقیمت تاریخ باشگاه لقب بگیرد. اما شرایط آنطور که انتظار داشت پیش نرفت.

 

1667471

 

او پس از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا و تعطیلات پس از این مسابقات در حالی به تمرینات یونایتد اضافه شد که با بازیکنی که در دورتموند بود تفاوت داشت.

این بازیکن 21 ساله درابتدا دچار عفونت گوش شد و پس از آن از ناحیه ماهیچه دچار مصدومیت شد و وقتی به صورت کامل بهبود پیدا کرد نیز از سوی اوله گونار سولسشر به نیمکت تبعید شد.

سانچو پیش از بازی سه شنبه شب برابر ویارئال در 14 بازی برای یونایتد نه گلی زده بود و نه پاس گلی ارسال کرده بود و در این مدت نیز تنها 654 دقیقه در زمین حضور داشت.

با این حال اخراج سولسشر شرایط را برای این بازیکن به شکل قابل توجهی تغییر داده است. سانچو نیز موفق شد در بازی شب گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و نشان دهد که شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارد.

این بازیکن در کنار کریستیانو رونالدو دو گلزن بازی برگشت برابر ویارئال بودند تا صعود منچستریونایتد به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را قطعی کنند. به نظر می‌رسد که این آغاز مسیری تازه برای این ستاره جوان انگلیسی باشد.

دیدگاه‌ها