کد خبر : 1793990 | 03 آذر 1400 ساعت 12:16 | 21.4K بازدید | 31 دیدگاه

حضور ناگلزمان در مراسم توپ طلا؛ لوا تنها نیست

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، قصد دارد روبرت لواندوفسکی را در مراسم توپ طلا همراهی کند.

حضور ناگلزمان در مراسم توپ طلا؛ لوا تنها نیست

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه توپ طلا روز دوشنبه در پاریس برگزار می‌شود و نامزدهای دریافت این جایزه برای مشخص شدن برنده نهایی گرد هم می‌آیند.

در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری از سوی رسانه‌های معتبر اروپایی و همچنین بسیاری از کارشناسان و ستاره‌های سابق دنیای فوتبال درباره برنده این جایزه مطرح شد.

عده‌ای باور دارند که این جایزه باید به لیونل مسی برسد و عده‌ای دیگر نیز کریم بنزما و جورجینیو را جز گزینه‌های اصلی دریافت توپ طلا می‌دانند.

با این حال بسیاری از فوتبال‌دوستان نیز باور دارند که توپ طلای 2021 متعلق به روبرت لواندوفسکی است که در دو فصل اخیر عملکرد خیره‌کننده‌ای را در خط حمله بایرن به نمایش گذاشته است.

 

1667478

 

پس از قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان 2020 بسیاری باور داشتند که بدون شک جایزه توپ طلا به این بازیکن لهستانی تعلق خواهد گرفت اما برگزارکنندگان این مراسم تصمیم گرفتند که به دلیل شیوع کرونا و شرایط ویژه‌ای که در فوتبال و مسابقاتش به وجود آورد، مراسم توپ طلا را برگزار نکنند.

این موضوع با اعتراض بسیاری از هواداران بایرن مونیخ نیز همراه شد که معتقد بودند جایزه توپ طلا بدون شک باید به این بازیکن می‌رسید و حالا نیز در انتظار اهدای این جایزه به بازیکن محبوب‌شان هستند.

لواندوفسکی روز دوشنبه در مراسم اهدای جایزه توپ طلا در پاریس حاضر خواهد شد و یولیان ناگلزمان و حسن صالح حمیدزیچ نیز این بازیکن را برای حضور دراین مراسم همراهی می‌کنند.

روزنامه آلمانی بیلد با اعلام این خبر مدعی شده که باشگاه بایرن به خوبی می‌داند که دریافت این جایزه تا چه حد برای این بازیکن ارزشمند است و قصد دارد حمایت کاملش از او را نشان دهد.

یولیان ناگلزمان نیز ارزش زیادی برای این ستاره تیمش قائل است و باور دارد که او یکی از ارکان اساسی موفقیت بایرن به حساب می‌آید و به همین دلیل تصمیم گرفته که لوا را در سفر به پاریس همراهی کند.

دیدگاه‌ها