کد خبر : 1794096 | 03 آذر 1400 ساعت 18:34 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض آلومینیوم به وضعیت ورزشگاه کرج

باشگاه آلومینیوم نسبت به وضعیت ورزشگاه انقلاب کرج معترض بود و مدیررسانه ای این باشگاه در نشست خبری اعتراض اراکی ها را اعلام کرد.

اعتراض آلومینیوم به وضعیت ورزشگاه کرج

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های هوادار و آلومینیوم در چارچوب هفته ششم لیگ برتر با نتیجه مساوی بدون گل در ورزشگاه انقلاب کرج به پایان رسید.

 

در پایان این دیدار، اعضای تیم میهمان به شدت از کیفیت چمن ورزشگاه که وضعیت ناامید کننده ای داشت، ناراضی بودند و نشست خبری سرمربی آنها با این موضوع شروع شد.

 

محمد چهرقانی، مدیررسانه آلومینیوم پیش از شروع صحبت های خطیبی با اشاره به کیفیت بد چمن ورزشگاه انقلاب کرج گفت: قبل از صحبت های آقای خطیبی باید به دو نکته اشاره کنم. دو روز قبل از این بازی به ما اطلاع دادند که مسابقه مان با هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود و چمن این ورزشگاه واقعا کیفیت بدی داشت.

 

او افزود: اگر باشگاه ما اعتراضی نمی کند نباید این برداشت شود که هیچ گلایه ای نداریم. کیفیت زمین بازی به شدت پایین بود. در بازی قبلی که این جا برگزار شد هم چنین مشکلی را شاهدبودیم.

 

مدیرسانه آلومینیوم به یک مورد دیگر هم در مورد ورزشگاه انقلاب کرج اشاره کرده و گفت: مورد دوم اینکه از دقیقه سی گفتیم که نورافکن را روشن کنید ولی راس دقیقه 45 روشن و بلافاصله خاموش کردند که ما دلیل این کار را نمی دانیم!

دیدگاه‌ها