کد خبر : 1794126 | 03 آذر 1400 ساعت 19:40 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

دوری از فوتبال سخت بود؛ خوشحالم که برگشته‌ام

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی، از بازگشت به میادین و حضور در ترکیب این تیم ابراز خوشحالی کرد.

دوری از فوتبال سخت بود؛ خوشحالم که برگشته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حالی شب گذشته با چهار گل یوونتوس را شکست داد و به صدر جدول گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد که ستاره آمریکایی این تیم یعنی کریستین پولیسیچ بعد از مدت ها در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار گرفت. او که حدود دو ماه به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از میادین دور بود حالا دوباره به مرز آمادگی رسیده و قطعاً توماس توخل در ادامه فصل حساب ویژه ای روی او باز خواهد کرد.

 

 

1667673

 

 

کریستین پولیسیچ درباره بازگشت به میادین می گوید: "این چند ماه خیلی طول کشید و اینکه نمی توانستم در میدان حضور داشته باشم و به تیم کمک کنم نیز بسیار دشوار بود. از بازگشت خوشحال هستم و از طرف دیگر می‌توانم این را هم بگویم که به لحاظ بدنی نیز به آن چیزی که مد نظرم است نزدیک هستم. با این وجود هنوز می توانم بهبود پیدا کنم و این اتفاق با بیشتر بازی کردن رخ خواهد داد. البته عجله‌ای هم برای بازگشت نداشتم و حالا احساس بسیار خوبی به خاطر بازگشت دارم."

 

 

1667675

 

 

کریستین پولیسیچ همچنین درباره پیروزی چلسی برابر یوونتوس و صعود این تیم به صدر جدول گروه نیز گفت: "عملکرد قدرتمندانه‌ای از خود ارائه دادیم. شروع خیلی خوبی داشتیم و فشار زیادی روی حرف تعریف ایجاد کردیم. به طور کلی فکر می‌کنم که کار را برای یوونتوس دشوار کردیم و در زمان مناسب به این تیم گل زدیم. همانطور که گفتم بسیار خوب بازی کردیم و نهایتا موفق شدیم که سه امتیاز بسیار مهم را کسب کنیم."

دیدگاه‌ها