کد خبر : 1794139 | 03 آذر 1400 ساعت 20:19 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری بارسلونا؛ ستاره لایپزیش به دنبال جدایی

دنی اولمو، مهاجم گلزن و اسپانیایی باشگاه لایپزیش آماده جدایی از این تیم در فصل تابستان است.

امیدواری بارسلونا؛ ستاره لایپزیش به دنبال جدایی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از جدایی لیونل مسی در فصل تابستان و انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن نتوانست ترکیب خود را در خط حمله تقویت کند و این تیم به وضوح نسبت به فصول گذشته دچار افت محسوسی شده است. همچنین سرخیو آگوئرو نیز بعد از سپری کردن یک دوره مصدومیت طولانی، حالا اخیرا دچار مشکل قلبی شده و اخبار حاکی از احتمال خداحافظی این مهاجم باتجربه و آرژانتینی از دنیای فوتبال در هفته های آینده است.

 

دنی اولمو، مهاجم 23 و اسپانیایی لایپزیش تبدیل به گزینه اول بارسلونا برای تقویت خط حمله در تابستان پیش رو شده است. البته کاتالان ها در هفته های پایانی پنجره قبلی نیز برای خرید او اقدام کردند، اما باشگاه لایپزیش اجازه جدایی دنی اولمو را نداد.

 

1667695

 

قرارداد این بازیکن در تابستان سال 2024 به اتمام می رسد و نشریه بیلد مدعی شد دنی اولمو به مدیران باشگاه لایپزیش اطلاع داده قصد جدایی در تابستان پیش رو دارد. تیم آلمانی مبلغی در حدود 60 میلیون یورو برای فروش دنی اولمو تعیین کرده و باید دید آیا بارسلونا قادر به پرداخت این رقم خواهد بود یا خیر. از منچستریونایتد نیز به عنوان دیگر گزینه جدی خرید دنی اولمو در تابستان سال بعد نام برده شده است.

 

دنی اولمو تقریبا یک سال پیش از دینامو زاگرب جدا شدده و راهی لایپزیش شد. این مهاجم اسپانیایی در این مدت عملکرد خوبی در ترکیب تیم ملی اسپانیا و این باشگاه آلمانی داشته و بارسلونا علاقه زیادی به خرید او در فصل تابستان پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها