کد خبر : 1794140 | 03 آذر 1400 ساعت 20:03 | 23.1K بازدید | 5 دیدگاه

لک و سیوی به قیمت دو امتیاز به سود پرسپولیس

دروازه بان پرسپولیس موفق شد در ثانیه‌های پایانی بازی با سیو خود تیمش را برنده این بازی نگه دارد.

لک و سیوی به قیمت دو امتیاز به سود پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی پرسپولیس با حضور هواداران بعد از 657 روز، این تیم موفق شد با گل میلاد سرلک حریف خود را از پیش رو بردارد و به اختلاف دو امتیازی به صدر نزدیک شود.

 

پرسپولیس که در این بازی با اشتباهات داوری نزدیک بود از هدف خود دور شود، در نهایت با ضربه میلاد سرلک توانست مقاومت حریف را بشکند و سه امتیاز ارزشمند از استادیوم آزادی دشت کند. 

 

در ثانیه‌های پایانی بازی اما در یک صحنه مشکوک به آفساید و در شرایطی که داور و کمک وی دستور به ادامه بازی داده بود، نفت آبادان در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار گرفت و می‌توانست به گل تساوی دست یابد که اینبار حامد لک با سیو دیدنی خود مانع از این اتفاق شد تا دو امتیاز برای تیمش بخرد و مانع از تقسیم امتیازات بین دو تیم شود. 

 

دروازه بان پرسپولیس که بعد از دو بازی نیمکت نشینی رادوشوویچ بار دیگر به ترکیب این تیم راه یافته بود، در شرایطی که دقایقی قبل‌تر روی پاس به عقب مهدی شیری اشتباه خطرناکی را مرتکب شده بود و نزدیک بود دروازه اش باز شود، بالاخره به اولین کلین شیت این فصل در هفته هفتم دست یافت تا با روحیه بالاتری در روز تولدش، آماده دیدارهای آتی این تیم شود.

 

1667715

دیدگاه‌ها