کد خبر : 1794148 | 03 آذر 1400 ساعت 20:20 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو: دیدار فردا برای ما حکم فینال را دارد

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از اهمیت بازی فردا مقابل زوریا در لیگ کنفرانس اروپا صحبت کرد.

مورینیو: دیدار فردا برای ما حکم فینال را دارد

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی فردا شب در پنجمین بازی خود از سری مسابقات دور گروهی لیگ کنفرانس اروپا میزبان تیم زوریا خواهد بود. شاگردان ژوزه مورینیو در حال حاضر با یک امتیاز کمتر نسبت به بودو گلیمت در رده دوم گروه قرار دارند و پیروزی در مسابقه فردا شب تضمین کننده صعود آنها به مرحله حذفی مسابقات خواهد بود.

 

 

1667710

 

 

ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از دیدار برابر زوریا گفت: "اگر ما برنده شویم در بازی‌ها خواهیم ماند و اگر هم ببازیم حذف می شویم. همچنین نتیجه تساوی باعث خواهد شد که همه چیز دست خودمان باشد. این یک فینال برای ما خواهد بود. حضور همزمان در سری‌آ و لیگ کنفرانس بسیار دشوار است اما ما می‌خواهیم این مشکل را داشته باشیم."

 

شرایط تامی آبراهام و نیکولو زانیولو: " آبراهام؟ من واقعاً راضی هستم. او برای تیم کار می کند و به ما کمک زیادی می کند. حتی از نظر دفاعی، در روش پرسینگ. او یاد گرفته است که به عنوان یک بازیکن تیمی، بعد دیگری هم داشته باشد. دیر یا زود او شروع به گلزنی می کند. با این حال مصدومیت ها باعث محدود شدن او شده است. او، زانیولو و روی پاتریسیو فردا بازی خواهند کرد. من از زانیولو انتظار خاصی ندارم بلکه از تیم انتظار دارم، ما باید هر کاری انجام دهیم تا برنده شویم."

 

 

1666379

دیدگاه‌ها