کد خبر : 1794166 | 03 آذر 1400 ساعت 20:48 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاملا توپ به دست مدافع نفت خورد؛

صادقی: موبایل را نشان دادند که داور پنالتی نگیرد!

ابراهیم صادقی می‌گوید که صحنه پنالتی برای مس رفسنجان از نظر او درست بوده است.

صادقی: موبایل را نشان دادند که داور پنالتی نگیرد!

به گزارش ورزش سه، ابراهیم صادقی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: به نظر من ما لیاقت برد با گل های بیشتری داشتیم و حداقل می‌توانستیم با اختلاف سه گل بازی را ببریم و کاملا به بازی مسلط بودیم. 

 

او افزود: هم کسانی که بازی کردند با تمام وجود تلاش کردند و هم کسانی که وارد زمین شدند خیلی تاثیرگذار بودند و تصمیم کادرفنی درباره کسانی که بازی کنند و کسانی که وارد زمین شوند تصمیم درستی بود. بازیکنانی که با تجربه تر هستند بعضی ها بیرون نشستند و جوان تر ها بازی کردند که واقعا به خوبی بازی کردند. در کل ۹۰ دقیقه به بازی مسلط بودیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. موقعیت های خوبی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم و اواخر بازی به دست آوردیم. به تیممان تبریک می‌گویم اما از برد یک هیچ راضی نیستیم و به نظر خودمان می‌توانستیم با اختلاف سه گل بازی را ببریم.

 

مربی مس رفسنجان درباره داوری این بازی عنوان کرد: من معمولا سعی می‌کنم درباره داوری نظر ندهم اما درباره اتفاقی که رخ داد روی صحنه پنالتی ۱۲ دقیقه بازی خوابید. خیلی صحنه های قشنگی نیست و اولین بار بود که من دیدم موبایلی را بردند و به داور نشان دادند که صحنه را ببیند و فکر می‌کنم صحنه های قشنگی نبود که امروز اتفاق افتاد.

 

وی افزود: باید صحنه را پنالتی را دوباره ببینیم که متوجه شویم پنالتی بود یا خیر. چیزی که ما دیدیم کاملا توپ به دست مدافع نفت مسجدسلیمان خورد و دستش کاملا باز بود ولی باید کارشناس ها نظر بدهند اما به نظر من پنالتی بود‌.

 

صادقی در پایان در واکنش به عدم وجود VAR در لیگ برتر گفت: این انتظاری است که زودتر VAR بیاید که اشتباهات داوری باعث نشود حق تیمی ضایع شود و امیدوارم فدراسیون در این زمینخ بتواند این تجهیزات را به لیگ اضافه کند.

 

دیدگاه‌ها