کد خبر : 1794178 | 03 آذر 1400 ساعت 21:23 | 59.5K بازدید | 3 دیدگاه

یا استیو بروس یا من؛

پیشنهاد عجیب اسطوره؛ رونالدو به من گوش می‌دهد!

پیتر اشمایکل، دروازه بان افسانه ای منچستریونایتد پیشنهادات عجیبی برای کادر فنی جدید این باشگاه دارد.

پیشنهاد عجیب اسطوره؛ رونالدو به من گوش می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، استیو بروس، مدافع میانی و سابق شیاطین سرخ بین سال های 1987 تا 1996 بیش از 300 بار برای منچستریونایتد بازی کرد. البته استیو بروس ماه گذشته از سمت خود به عنوان سرمربی نیوکاسل یونایتد اخراج شده و این تیم هنگام جدایی این سرمربی در رده نازل نوزدهم قرار داشت. حالا پیتر اشمایکل در مصاحبه ای غیرمنتظره ابتدا استیو بروس را به عنوان گزینه بعدی هدایت یونایتد پیشنهاد داده و در نهایت عنوان کرد خودش نیز آمادگی حضور روی نیمکت این تیم برای ادامه فصل را دارد.

 

1656182

 

پیتر اشمایکل گفت: "من پیشنهادی دارم. اگر بنا به انتخاب گزینه ای موقتی است، کسی را انتخاب کنید که باشگاه را بشناسد و در این صورت شخصی استیو بروس فوق العاده خواهد بود. من دوست دارم شخصصی روی نیمکت یونایتد حضور پیدا کند که به بازیکنان فشار بیاورد. یک صدای جدید در باشگاه که بدون ایجاد تغییرات گسترده در سبک یا سیستم، کاری کند بازیکنان تیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

 

شما باید با قدم‌های کوچک پیش بروید و نمی‌توانید به یکباره جهش بزرگی داشته و بگویید که ما می خواهیم سبک مبتنب بر پرسینگ ارائه ‌دهیم. نمی توانید این کار را انجام دهید و اولین قدم این است که به همه اعضای تیم اعتماد به نفس تزریق کنید."

 

پییتر اشمایکل در مورد احتمال حضور خودش روی نییمکت شیاطین سرخ گفت: "البته که این کار را انجام می دهم، من برای این باشگاه هر کاری خواهم کرد و فکر می کنم رونالدو قطعا به حرف یک دروازه بان گوش می دهد."

 

1484478

دیدگاه‌ها