کد خبر : 1794207 | 03 آذر 1400 ساعت 23:47 | 140.4K بازدید | 20 دیدگاه

درگیری عجیب ملی‌پوشان سابق 

دو ستاره تا اطلاع ثانوی محروم شدند (عکس)

امروز شاهد یکی از عجیب ترین اتفاقات لیگ والیبال ایران بودیم که بینندگان را متعجب و البته متاثر کرد .

دو ستاره تا اطلاع ثانوی محروم شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه تب والیبال در بحث ملی فروکش کرد، حالا شاهد این هستیم که مسابقات لیگ رفته رفته به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود؛ رقابت‌هایی که همچنان تحت تاثیر ویروس کرونا قرار دارد و مسابقات در همه شهرها در سالن های خالی از تماشاگر برگزار می شود. 

 

اما لیگ والیبال ایران طی سال‌های اخیر خالی است حاشیه و جنجال نبوده است؛ جایی که بارها شاهد این بوده ایم که حساسیت بالای رقابت ها باعث شده درگیری‌هایی ایجاد شود و حالا یکی از عجیب ترین آن ها امروز در خانه والیبال تهران رخ داد‌. 

 

در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ والیبال امروز پیکان میزبان شهرداری ارومیه بود؛ جایی که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-2 به سود تیم تهرانی به پایان رسید تا پیکانی‌ها یک پیروزی ارزشمند را کسب کرده باشند. 

 

1667788

 

اما بحث جنجالی ماجرا در ست پنجم بازی رقم خورد؛ جایی که رقابت حساس و نزدیکی بین دو تیم برای بردن ست پنجم بازی و نهایتاً پیروزی در کل مسابقه وجود داشت. در این بین بود که دو بازیکن با تجربه دو تیم یعنی عادل غلامی (سرعتی زن شهرداری ارومیه) و آرمین تشکری (سرعتی زن پیکان) با یکدیگر درگیری عجیبی پیدا کردند. 

 

ویدئو های منتشر شده نشان می‌دهد در حین درگیری ناسزاهایی نیز رد و بدل شده که اصلاً برای والیبال ایران که خود را به عنوان یک مدعی در دنیای توپ و تور می داند اتفاق خوبی نیست.

 

 درگیری رفته رفته در حال اوج گرفتن بود که بازیکنان باتجربه دو تیم فضا را آرام کرده و نهایتاً هر طور که بود این جنجال عجیب به پایان رسید از طرفی آرمین تشکری و عادل غلامی دو ملی پوش سابق ایران محسوب می‌شوند که حتی در تیم ملی با یکدیگر هم‌تیمی نیز بوده اند و این مسئله باعث شد که درگیری بین آنها عجیب تر هم به نظر برسد. البته بعد از مسابقه بلافاصله فدراسیون والیبال به این اتفاق ورود و این دو بازیکن را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

 

1667789

 

1667786

 

1667736

 

دیدگاه‌ها