کد خبر : 1794245 | 04 آذر 1400 ساعت 09:27 | 9.1K بازدید | 3 دیدگاه

سیمئونه:خوش‌بین‌ هستم چون هنوز زنده ایم

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که این تیم هنوز برای رسیدن به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا شانس دارد.

سیمئونه:خوش‌بین‌ هستم چون هنوز زنده ایم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه وندا متروپولیتانو میزبان میلان بود و نهایتاً با یک گل از حریف خود شکست خورد؛ موضوعی که باعث شد صعود این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان پیچیده شود. در واقع آنها برای صعود محکوم به پیروزی در مسابقه آخر خود برابر پورتو هستند و همچنین باید امیدوار باشند که میلان نتواند لیورپول را شکست دهد.

 

 

1667873

 

 

دیه‌گو سیمئونه بعد از شکست تیمش مقابل میلان گفت: " بازی سخت و دشواری بود و تلاش زیادی از سوی هر دو تیم برای استفاده از جزئیات وجود داشت. من حالا از همیشه خوشبین تر هستم. از طرفی بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و هیچگونه شکایتی در این مورد وجود ندارد. در نیمه اول دیدم که هر دو تیم چگونه حمله های یکدیگر را متوقف می کنند. ما در دفاع عملکرد فوق العاده ای داشتیم اما در حمله نه‌.

 

فراتر از نتیجه شما می توانید چیزها را به شکل مثبت و منفی ببینید. شما باید بهترین اتفاقات بازی را ببینید. این مسابقه‌ای بود که موقعیت‌های گلزنی زیادی در آن وجود نداشت و جزئیات مسئله تعیین کننده به شمار می آمدند."

 

 

1667875

 

 

سیمئونه در ادامه گفت: " در لیگ قهرمانان اروپا هر بازی پیچیده است اما من بسیار خوشبین هستم. من همیشه خوشبین بوده ام و قرار هم نیست که تغییر کنم. تیم ما در بازی آخر یک مسابقه خوب خواهد داشت. در لیگ قهرمانان اروپا تیم‌هایی موفق به صعود می شوند که شایسته آن هستند. ما مقابل لیورپول عملکردی داشتیم که در آن مستحق باخت نبودیم، برابر میلان نیز همین گونه بود اما به طور کلی کاری که انجام دادیم برای بردن کافی نبود. من بیشتر از همیشه خوشبین هستم چرا که هنوز زنده ایم."

دیدگاه‌ها