کد خبر : 1794250 | 04 آذر 1400 ساعت 09:42 | 21.2K بازدید | 9 دیدگاه

روزه: حذف شدن از لیگ قهرمانان مثل زخمی عمیق است

مارکو روزه، سرمربی دورتموند، معتقد است که تیمش به اشتباهاتی که خودش در زمین داشته باخته است.

روزه: حذف شدن از لیگ قهرمانان مثل زخمی عمیق است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم دورتموند و اسپورتینگ لیسبون شب گذشته دیدار حساس گروه سی لیگ قهرمانان را برگزار کردند که با پیروزی 1-3 تیم پرتغالی به پایان رسید.

دورتموند با شکست در این دیدار با شش امتیاز از پنج بازی در رده سوم قرار گرفت و اسپورتینگ با سه امتیاز بیشتر در جایگاه دوم قرار گرفت تا این تیم آلمانی از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان بازبماند. 

روزه پس از سوت پایان بازی در کنفرانس خبری خود به خبرنگاران گفت:« تیم حریف ثبات بیشتری داشت. ما پیش از بازی در این باره که باید تعیین‌کننده ظاهر شویم حرف زده بودیم. ما نباید اجازه انجام اشتباه را می‌دادیم اما بارها و بارها این کار را کردیم. وقتی تیم حریف موفق به زدن دو گل می‌شود، بسیار باثبات‌تر بازی می‌کند و ما دفاع بهتری را به نمایش نمی‌گذاریم، شرایط دیگر برای ما آسان نیست. حریف از این موضوع استفاده کرد و این چیزی است که ما باید در آن پیشرفت کنیم.»

 

1635181

 

این مربی آلمانی اضافه کرد:« ما 90 دقیقه تلاش کردیم و مالکیت توپ و تسلط بیشتری در بازی داشتیم اما حریف بهتر بود. ما نمی‌توانیم تسلیم شویم. باید به عنوان یک تیم کار کنیم تا هر روز بیشتر از قبل به ثبات برسیم. ما تیم بسیار خوبی داریم. ما می‎خواهیم عملکردمان را بهبود ببخشیم. هدف ما این بود که در این بازی پیروز شویم و به مرحله بعدی برویم.»

روزه ادامه داد:« فوتبال همیشه به بهترین شکل ممکن منصفانه رفتار می‌کند. اسپورتینگ توانست به خوبی در طول بازی از فاز دفاعی به هجومی رفته و برعکس این کار را نیز انجام دهد. اسپورتینگ شایسته کسب این نتیجه بود و توانست آن را به دست بیاورد. حذف شدن از لیگ قهرمانان مانند زخمی عمیق است.»

دیدگاه‌ها