کد خبر : 1794275 | 04 آذر 1400 ساعت 12:20 | 15.7K بازدید | 7 دیدگاه

فرانک کسیه:

این یک شب خاص برای میلان در لیگ قهرمانان بود

فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی میلان، از پیروزی این تیم مقابل اتلتیکو مادرید ابراز خوشحالی کرد.

این یک شب خاص برای میلان در لیگ قهرمانان بود

به گزارش "ورزش سه"، دیشب آخرین فرصت میلان برای ماندن در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود؛ جایی که آنها از این شانس استفاده کردند و در واندا متروپولیتانو با تک گل جونیور مسیاس اتلتیکومادرید را شکست دادند. البته میلان هنوز با چهار امتیاز سوم است اما آنها می‌توانند با پیروزی در مسابقه آخر خود برابر لیورپول و رقم خوردن نتیجه دلخواه در بازی پورتو و اتلتیکو مادرید، به مرحله بعد صعود کنند.

 

 

1667928

 

 

فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی میلان، که در بازی دیشب نمایش فوق العاده ای داشت بعد از پیروزی این تیم گفت: "این بسیار خاص است زیرا اولین برد خود در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردیم. ما تا پایان برای باقی ماندن در این رقابت‌ها جنگیدیم و رویای این شب را در سر داشتیم. ما سخت جنگیدیم، به خود باور داشتیم و با شایستگی به این پیروزی دست یافتیم. طبیعتاً این برد برای همه یک روحیه بزرگ محسوب می‌شود."

 

 

1667927

 

 

کسیه درباره حفظ امیدهای میلان برای صعود به مرحله حذفی چمپیونزلیگ بعد از پیروزی برابر اتلتیکو مادرید، گفت: "بازی کردن در اینجا اصلا آسان نیست و ما برای هر توپی یک دوئل سخت انجام دادیم و حالا بسیار خوشحال هستیم. ما سال ها تلاش کردیم که به لیگ قهرمانان اروپا بازگردیم و حالا خوشحالیم که می توانیم تا آخر راه این چالش را با خود به همراه داشته باشیم."

دیدگاه‌ها