کد خبر : 1794287 | 04 آذر 1400 ساعت 13:20 | 64.3K بازدید | 6 دیدگاه

تشبیه اسپالتی به صدام حسین؛

این سنگین ترین کری‌خوانی فوتبال اروپا بود (عکس)

باشگاه اسپارتاک مسکو بعد از پیروزی این تیم در بازی شب گذشته مقابل ناپولی، پاسخ دندان شکنی به تهدید سرمربی تیم ایتالیایی بعد از مسابقه رفت داد.


به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم رقابت‌های لیگ اروپا شب گذشته با انجام یک بازی آغاز شد که در آن اسپارتاک مسکو در خانه میزبان تیم صدرنشین سری‌آ یعنی ناپولی بود؛ دیداری که نهایتاً با پیروزی 2-1 تیم روسیه ای به پایان رسید.

 

اسپارتاک مسکو با بردی که دیشب مقابل ناپولی به دست آورد هفت امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ایتالیایی در صدر جدول گروه قرار گرفت. همچنین حالا با این باخت کار شاگردان لوسیانو اسپالتی برای صعود به مرحله بعدی دشوار خواهد بود چرا که دو تیم لژیا ورشو و لسترسیتی نیز که امشب به مصاف یکدیگر می‌روند با شش و پنج امتیاز امیدوار به صعود هستند.

 

اما تیم روسیه‌ای در حالی موفق به شکست ناپولی شد که در بازی رفت نیز موفق شده بود مقابل تیم ایتالیایی به پیروزی برسد. در واقع ناپولی در این گروه دو شکست داشت که هر دو آنها نیز مقابل همین اسپارتاک مسکو به ثبت رسیده است.

 

مسابقه رفت دو تیم اما خالی از جنجال نبود چراکه بعد از بازی اسپالتی که از شکست تیمش بسیار عصبانی بود، با حریف درگیر شد و با لحن تهدیدآمیز گفت: "شما را در مسکو خواهیم دید."
در واقع سرمربی ناپولی با این واکنش برای اسپارتاک مسکو خط و نشان کشید که آنها را در شهر خودشان شکست خواهد داد اما همانطور که گفته شد دیشب ناپولی یک بار دیگر کار را مقابل حریف روس واگذار کرد؛ موضوعی که باز هم عصبانیت اسپالتی را در پی داشت و او بعد از بازی به مربی حریف دست نداد.

 

در همین راستا باشگاه اسپارتاک مسکو واکنش جالبی به این موضوع نشان داده و با انتشار ویدئویی که در آن اظهار نظر اسپالتی و نتیجه مسابقه برگشت مشاهده می شود، برای این مربی ایتالیایی کری خوانده و به نوعی به او کنایه سنگینی زده‌اند. اسپارتاک مسکو با انتشار این ویدئو نوشت: "خانم ها، آقایان، گرفتیمش"

 

 

1667940

 

 

نکته جالب توجه اینکه این جمله معروف پیش از این توسط پل برمر، سیاستمدار آمریکایی، گفته شده بود؛ وقتی که آن ها صدام حسین را بالاخره پیدا کرده و او را بازداشت کردند؛ همچنین بخش کوتاهی از این ویدیو در توییت منتشر شده توسط باشگاه اسپارتاک مسکو نیز مشاهده می‌شود که شاید این کری خوانی برای اسپالتی را بیش از پیش سنگین کرده باشد.

 

 

1667941

 

1667955

 

1667942

دیدگاه‌ها