کد خبر : 1794333 | 04 آذر 1400 ساعت 17:14 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

در زمین چمن ساری هیچ کاری نمی توان انجام داد

هافبک پیکان: نساجی باید دقیقه 25 ده نفره می‌شد

هافبک پیکان تهران به انتقاد از عملکرد داور مسابقه با نساجی پرداخت و از وضعیت زمین ساری گلایه کرد.

محمدجواد آزاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران بیان کرد: بیشترین مساله ای که در ساری آزارمان داد، زمین ناهموارو نامساعد ورزشگاه بود. متاسفانه این چمن اصلا شرایط خوبی ندارد و سازمان لیگ نباید مجوز بازی در این ورزشگاه را بدهد. در این زمین هیچ کاری نمی شود کرد و واقعا فوتبال بازی کردن در این چمن کار بسیار دشواری است.


او ادامه داد: با وجود خرابی زمین اما فکر می کنم فوتبال روان و خوبی را بازی کردیم. ما حتی وقتی عقب افتادیم با تلاش زیاد توانستیم دو گل بزنیم واز حریف پیش بیفتیم. متاسفانه روی یک لحظه غفلت گل خوردیم و بازی دو بر دو شد. فکر می کنم تیم ما شایسته برد در این بازی بود و واقعا حیف شد که دوامتیاز از دست دادیم.

 

 

1668034

 


هافبک تیم پیکان درباره اعتراض هایی که اعضای تیمش به عملکرد داور داشتند، تاکید کرد: متاسفانه داور بازی با سوت هایی که زد از نظر روحی تیم ما را بهم ریخت. در دقیقه 25 بازیکن نساجی در حالی که نزدیک به موقعیت تک به تک بودم، مرا از پشت زد و متوقفم کرد. من دقیقا نمی دانم خطا بیرون از محوطه جریمه بود یا داخل محوطه اما حتی اگر بیرون هم بوده باشد، باید خطا اعلام می شد و یک کارت قرمز به بازیکن حریف نشان می داد. در کمال تعجب داور در این صحنه حتی خطا هم نگرفت و نمی دانم دلیل این کارش چه بود.


آزاده همچنین گفت: برایم جالب است که هم داور به صحنه خیلی نزدیک بود و هم کمک داور دوم صحنه را کامل دید اما هیچ خطایی نگرفتند و به همین راحتی حق تیم ما خورده شد. قطعا اگر تیم نساجی از آن دقیقه 10 نفره می شد شرایط بازی فرق می کرد و می توانستیم بهتر کار کنیم اما این اتفاق نیفتاد.


وی درباره عملکرد پیکان در لیگ بیست و یکم افزود: تیم مایک تیم همدل و جوان است که تا الان هم نتایج خوبی کسب کردیم. همه بازیکنان ما در تلاش هستند تا به روند خوبمان ادامه بدهیم و شرایط خوبی را برای باشگاه رقم بزنیم. شک نکنید پیکان می تواند یقه هر تیمی را در لیگ امسال بگیرد و در بالای جدول باقی بماند. قطعا در 24 بازی آینده حرف های بیشتری هم برای گفتن خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها