کد خبر : 1794357 | 04 آذر 1400 ساعت 21:17 | 13.6K بازدید | 10 دیدگاه

تماشاگران همه تیم ها باید به استادیوم ها برگردند 

نعمتی: گل دوم سپاهان خطا بود

کاپیتان فجر سپاسی بر این باور است که شکست در برابر سپاهان برای آنها درس های گرانبهایی به همراه داشته است و موجب می شود در آینده بهتر نتیجه بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، او در توضیح بیشتر می گوید: ما در برابر سپاهان سه امتیاز بازی را از دست دادیم اما متوجه شدیم در برابر تیم های مدعی کوچک ترین اشتباه موجب از دست رفتن سه امتیاز بازی می شود. سپاهان تیم خوب و پر مهره ای است اما ما پیش تر در برابر استقلال و حتی پیکان نشان دادیم، می توانیم در برابر تیم های بزرگ خوب بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم. به طور حتم همه بازیکنان فجر به اتفاقات دیدار با سپاهان فکر خواهند کرد. این بازی یک درس بزرگ برای ما بود و موجب می شود در آینده بهتر نتیجه بگیریم. 

 

 

1668065

 

 

حمید نعمتی پیرامون اعتراض باشگاه فجر سپاسی به گل های سپاهان در این بازی گفت: با وجود اینکه تنها 6 هفته از بازی ها سپری شده این اولین بار نبود که از اشتباه داوری متضرر می شدیم. در بازی با نساجی دیدید که گل تیم حریف در موقعیت آفساید به ثمر رسید. یا در بازی با گل گهر توپی که اوت شده بود منجر به کرنر شد و همان کرنر تبدیل به گل شد. در مصاف با سپاهان به طور قطع می گویم گل دوم خطا بود. اگر نتیجه بازی یک بر صفر می ماند ما برای جبران نتیجه بازی با انگیزه بیشتری بازی می کردیم. ما یک تیم جوان هستیم و با خوردن گل ممکن است شیرازه امان از هم بپاشد. فجر سپاسی یک تیم اخلاقی است و هیچ گاه سعی نمی کند به تیم داوری به گونه ای اعتراض کند که تیم داوری تحت تاثیر قرار گیرد. چرا که ما نمی خواهیم حتی یک سوت به سود ما زده شود. ما راضی به ضرر هیچ تیمی نیستیم اما نباید اشتباه داوری مدام و پی در پی علیه تیم ما باشد. از کمیته داوران می خواهیم در چینش داوری به فجر سپاسی اهمیت دهد. ما هم یک تیم لیگ برتری هستیم و این حق ما است داوری بازی های ما را سوت بزند که داور خوبی باشد. 

 

کاپیتان فجر سپاسی در پایان در خصوص حضور تماشاگران در بازی های استقلال و پرسپولیس گفت: بازگشت تماشاگران به استادیوم ها بهترین اتفاق ممکن است اما این دور از عدالت است که تنها تیم های استقلال و پرسپولیس از تماشاگران بهره ببرند. ما هم یک تیم پر تماشاگر هستیم و تماشاگران ما هم باید به استادیوم ها برگردند. رفتار این چنینی جای هیچ گونه توجیهی ندارد چون منع حضور تماشاگران در استادیوم ها برای همه تماشاگران بود حالا حضور تماشاگران در استادیوم ها باید برای تماشاگران همه تیم ها باشد.

دیدگاه‌ها