کد خبر : 1794408 | 05 آذر 1400 ساعت 12:04 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

کین: عملکرد تاتنهام غیرقابل قبول است

هری کین، ستاره تاتنهام، معتقد است که اشتباهات بچگانه باعث شکست این تیم برابر مورا شده است.

کین: عملکرد تاتنهام غیرقابل قبول است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پنجشنبه شب در چارچوب مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف تیم گمنام مورا از اسلوونی رفت و در کمال ناباوری با نتیجه 1-2 برابر آنها شکست خورد.

مورا موفق شد گل پیروزی بخش خود را در وقت‌های تلف شده به ثمر برساند تا اولین شکست آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام را رقم بزند.

هری کین پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« این واقعا غیرقابل قبول است. ما بازی را خوب شروع نکردیم، با یک گل عقب افتادیم و 10 نفره شدن کار را برایمان سخت کرد. در نیمه دوم روحیه‌مان را نشان دادیم، به بازی برگشتیم و اگر قرار بود تیمی گل بزند، ما بودیم. اما سپس اشتباهی بچگانه در آخر بازی باعث شد که گلی دریافت کنیم.»

 

1631881

 

کاپیتان تاتنهام ادامه داد:« ما همه باید خوب بازی کنیم اما این شرایط واقعا غیرقابل قبول است. شب سختی برای ما بود و باید از آن درس بگیریم. ما نتوانستیم کاری که باید را انجام دهیم، این شب‌های دور از خانه می‌توانند سخت باشند، اگر کار درست را انجام دهی و این دقیقا همان اتفاقی است که در اینجا رخ داد.»

کین اضافه کرد:« ما آرام بودیم، نیاز داشتیم که شرایط بازی را بهبود ببخشیم و این کار را انجام دهیم اما این کافی نبود. آنها موفق شدند در لحظه آخر بازی دروازه ما را باز کنند و این اتفاقی دردناک برای ما بود. این وظیفه ماست که در زمین خوب بازی کنیم و پیروز شویم و این کار را انجام ندادیم. باید عملکرد آنها را مورد تحسین قرار داد و از بازی امروز درس گرفت.»

دیدگاه‌ها