کد خبر : 1794490 | 05 آذر 1400 ساعت 19:06 | 51.9K بازدید | 14 دیدگاه

مگوایر علیه منچستر یا دعوا شخصی است؟!

صحنه مضحکی که در اخراج اوله گم شد (عکس)

حرکت عجیب مدافع ملی پوش منچستریونایتد در بازی با واتفورد هنوز در شبکه های اجتماعی مورد بحث است.

صحنه مضحکی که در اخراج اوله گم شد (عکس)

به گزارش ورزش سه، شکست سنگین 4 بر یک مقابل واتفورد در هفته دوازدهم لیگ برتر، پایانی بود بر کابوس شیاطین سرخ با اوله گنار سولسشر که به اخراج این مربی انجامید.

 

بعد از این شکست تحقیر آمیز که صبر منچستری ها را لبریز کرده بود، هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی خواستار برکناری اوله شدند تا نام این مربی بازهم ترند شود. در همان روز اما یک اتفاق عجیب در بازی سرخ پوشان رخ داد که خیلی دیده نشد یا البته بهتر است بگوییم، موضوع سرمربی به حدی حساس بود که همه توجهات را به خود جلب کرد.

 

صحنه ای که از آن صحبت می کنیم به ضربه پنالتی از دست رفته واتفوردی ها برمی گردد؛ در دقیقه 7 بازی ده خیا پنالتی تکرار شده حریف را مثل ضربه اول مهار کرد و این بار واتفوردی ها در ریباند هم موفق نبودند؛ ماجرا از لحظه ای شروع شد که لوک شاو و هری مگوایر برای دور کردن توپ مهار شده توسط دروازه بان تیم شان به سمت آن هجوم بردند.

 

حرکت مگوایر در این صحنه بسیار عجیب بود؛ او در حالی که شانه به شانه با شاو در حرکت بود، مثل بازیکن حریف او را تحت فشار قرار داده و در نهایت تعادلش را برهم زد تا مانع از دفع توپ توسط این بازیکن شود. صحنه به حدی عجیب بود که نمی توان هیچ مشابهی برای آن یافت. حال مشخص نیست حرکت مدافع ملی پوش منچستر نشات گرفته از فشار بازی بود، یا قصدی از آن داشت و یا اینکه موضوع شخصی بود!

 

1668244

 

1668243

 

1668245

دیدگاه‌ها