کد خبر : 1794499 | 05 آذر 1400 ساعت 19:44 | 12.9K بازدید | 5 دیدگاه

توخل تایید کرد؛ مصدومیت چیلول از ناحیه رباط صلیبی

توماس توخل، سرمربی چلسی، تایید کرد که بن چیلول از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده است.

توخل تایید کرد؛ مصدومیت چیلول از ناحیه رباط صلیبی

به گزارش "ورزش سه"، چیلول در جریان دیدار چلسی برابر یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با آدرین رابیو برخورد کرده و دچار مصدومیت شد.

توخل پس از پایان این دیدار تایید کرد که هنوز مشخص نیست که این بازیکن بتواند در دیدار روز یکشنبه برابر منچستریونایتد بازی کند یا خیر اما حالا مشخص شده که مصدومیت او بسیار جدی‌تر است.

این مربی آلمانی درباره شرایط چیلول گفت:« بن دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده و تصمیم گیری درباره روند درمان او باید بسیار محتاطانه صورت بگیرد. شش هفته آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد. او یا پس از این مدت کاملا بهبود پیدا کرده و به میادین برمی‌گردد یا نیاز به عمل جراحی پیدا می‌کند.»

 

1668253

 

توخل اضافه کرد:« من در حال حاضر تنها به سپری کردن همین شش هفته فکر می‌کنم. ما نگاه بسیار مثبتی نسبت به این اتفاق داریم چون اولین واکنش بدن او به درمان بسیار خوب و مثبت بوده است. امیدوارم که شرایط همینطورادامه پیدا کند. بنابراین در حال حاضر تمرکز همه روی شش هفته پیش رو است و سعی می‌کنیم او را برای بازگشت به میدان آماده کنیم. این تصمیمی بسیار پر مسئولیت است، بنابراین هیچ فشار یا عجله‌ای در کار نیست.»

او ادامه داد:« شش هفته بعد درباره این شرایط حرف می‌زنیم و شاید نیازی هم به صحبت نباید چون همه چیز خوب پیش رفته است. این بهترین اتفاق ممکن خواهد بود. این که ما در حال حاضر شروع به صحبت درباره جانشین او کنیم، کار درستی نیست. در هفته‌های آینده مسیر اتفاقات مشخص می‌شود. در حال حاضر شرایط همین است. این اتفاق برای او هم بسیار بد است چون در شرایط خوبی قرار داشت و اعتماد به نفس بالایی به دست آورده بود. اما بدنش خیلی خوب واکنش نشان داده و باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.»

دیدگاه‌ها