کد خبر : 1794517 | 05 آذر 1400 ساعت 22:02 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

کامرانی: پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد

گارد باتجربه تیم ملی بسکتبال ایران گفت: کار در بازی نخست همیشه سخت است، اما رفته رفته بهتر می‌شویم چون پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد.

کامرانی: پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد
به گزارش ورزش سه به نقل از تسنیم مهدی کامرانی گارد با تجربه تیم ملی بسکتبال ایران در مورد پیروزی 82 بر 66 تیمش مقابل بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی 2023 اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها به تیم ملی برگشتم و توانستم کمک کنم. به هر حال همه چیز جدید بود. بازیکنان و مربیان جدید برای هماهنگی، زمان می‌خواهند تا هم همدیگر را بشناسند.
 

ملی‌پوش کهنه‌کار بسکتبال ایران ادامه داد: در نیمه اول شروع خوبی نداشتیم چون بدون بازی تدارکاتی وارد مسابقه شدیم. کار در بازی نخست همیشه سخت است، اما رفته رفته بهتر می‌شویم چون پتانسیل بالایی در تیم وجود دارد.

 

کاپیتان تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی داریم و تیم جوان است. نبود صمد نیکخواه و حامد حدادی هم تاثیرگذار بود و ان‌شاءالله با اضافه شدن آنها هم تیمی متشکل از جوانان و باتجربه‌ها خواهیم داشت که فوق‌العاده است.

 

او در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدوارم در آینده این تجربه را به بازیکنان جوان‌تر انتقال دهیم تا کارهای بزرگی انجام دهند.

 
 

دیدگاه‌ها