کد خبر : 1794520 | 05 آذر 1400 ساعت 22:10 | 42.3K بازدید | 13 دیدگاه

مانچینی: ترجیح می‌دادیم با پرتغال هم‌قرعه نشویم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که این تیم می‌توانست قرعه بهتری در پلی آف جام جهانی 2022 داشته باشد.

مانچینی: ترجیح می‌دادیم با پرتغال هم‌قرعه نشویم

به گزارش "ورزش سه"، تساوی تیم ملی ایتالیا برابر ایرلند شمالی در آخرین دیدار مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2022 و پیروزی سوییس برابر بلغارستان باعث شد که این تیم از صعود مستقیم به این رقابت‌ها بازبماند.

آتزوری به همراه 11 تیم دیگر به مسابقات پلی آف قاره اروپا راه پیدا کرد و با قرعه‌کشی که امروز انجام شد مشخص شد که آنها باید در نیمه نهایی برابر مقدونیه شمالی به میدان بروند.

ایتالیا در صورت پیروزی در این بازی باید در دیدار فینال برابر برنده دیدار تیم ملی پرتغال و ترکیه قرار بگیرد و این یعنی از بین قهرمان جام ملت‌های اروپا 2020 و هم تیمی‌های کریستیانو رونالدو تنها یک تیم در قطر حاضر خواهد شد.

 

1664866

 

مانچینی پس از مشخص شدن قرعه ایتالیا در گفتگو با RAI2 اظهار داشت:« قرعه ما می‌توانست کمی بهتر باشد، درست است. مشخصا ما و پرتغال چاره‌ای جز پیروزی برابر مقدونیه و ترکیه ندارم. این تک بازی است که همیشه دشواری‌هایی به همراه دارد. ما اطمینان داریم و مثبت‌نگر هستیم، خصوصا در شرایطی که سخت‌تر هستند.»

اولین بازی آنها در خانه برابر مقدونیه شمالی و در ورزشگاه شهر رم برگزار خواهد شد. مانچینی اضافه کرد:« ما گروه انتخابی بسیار خوبی داشتیم. حتی در برابر سوییس هم شایسته پیروزی بودیم اما موفق به انجام این کار نشدیم. حالا باید بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم و سپس منتظر بازی فینال باشیم. ترجیح می‌دادیم با پرتغال روبرو نشویم و آنها هم احتمالا همین نظر را دارند. احتمالا بازی فینال را باید برابر آنها برگزار کنیم.»

دیدگاه‌ها