کد خبر : 1794577 | 06 آذر 1400 ساعت 11:21 | 27.5K بازدید | 27 دیدگاه

بن بست در مذاکرات؛ امباپه از دست PSG می‌رود؟

به نظر می‌رسد که کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

بن بست در مذاکرات؛ امباپه از دست PSG می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات برای تمدید قرارداد با امباپه به بن بست خورده و هیچ نشانه خوبی از پیشروی در آن دیده نمی‌شود.

این شرایط مشابه با اتفاقاتی است که در ماه آگوست رخ و تفاوتش این است که این بار هرچه زمان پیشتر برود، همه چیز بیشتر به ضرر پاری سن ژرمن خواهد بود که نتوانسته این بازیکن را برای ادامه حضور در پارک دو پرنس متقاعد کند.

روزنامه آ.اس اسپانیا مدعی شده که در چند هفته اخیر هیچ پیشرفتی در مذاکرات برای تمدید قرارداد امباپه شکل نگرفته است.

این در حالی است که پی اس جی از ماه آگوست به تمدید قرارداد با این بازیکن بسیار خوش‌بین بود و سعی کرد که بالاترین دستمزد پرداختی در تیم را نیز به او پیشنهاد کنده اما تصمیم امباپه به مسائل مالی مربوط نیست و او آرام آرام به رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

 

1651035

 

امباپه در ماه اکتبر در دو مصاحبه با RMC اسپورت و روزنامه فرانسوی اکیپ تایید کرد که در تابستان خواهان جدایی از پی اس جی بوده تا مبلغی نیز به باشگاه تعلق پیدا کند و این تیم بتواند با خیال آسوده جانشینی را برای او بخرد اما باشگاه حاضر به پذیرش این درخواست نشده است.

حتی حضور لیونل مسی در پاریس نیز نتوانسته باعث تغییر نظر امباپه شود و او از همان زمان تصمیمش برای پیوستن به رئال مادرید را گرفته است. مدیران پی اس جی اطمینان داشتند که اگر پروژه قدرتمندی را کلید بزنند می‌توانند او را برای تمدید قرارداد متقاعد کنند اما این اتفاق رخ نداده است.

از سوی دیگر تنها چند روز تا پایان سال جاری میلادی فرصت هست و این یعنی امباپه از ابتدای ژانویه می‌تواند به صورت قانونی با سایر باشگاه‌ها مذاکره کرده و حتی پیش قراردادی را نیز به امضا برساند.

به نظر می‌رسد که فرصت مدیران پی اس جی برای قانع کردن این بازیکن که تمامی پیشنهادهای آنها در چند ماه اخیر را کرده بسیار کوتاه است و این بازیکن هر روز یک قدم به ترک پاریس نزدیک‌تر می‌شود.

دیدگاه‌ها