کد خبر : 1794596 | 06 آذر 1400 ساعت 12:51 | 38.7K بازدید | 16 دیدگاه

مامور امنیتی ورزشگاه یانگ بویز:

فکر کردم بر اثر شدت ضربه رونالدو می‌میرم

ماریسا نوبیل، مامور امنیتی ورزشگاه یانگ بویز، اظهارات جالبی را درباره ضربه کریستیانو رونالدو مطرح کرده است.

فکر کردم بر اثر شدت ضربه رونالدو می‌میرم

به گزارش "ورزش سه"، ضربه رونالدو پیش از دیدار برابر یانگ بویز در لیگ قهرمانان به محافظی برخورد کرد که در کنار زمین ایستاده بود.

او بلافاصله روی زمین افتاد و کادر پزشکی حاضر در ورزشگاه برای کمک نزد او رفتند تا شرایطش را بررسی کنند. رونالدو نیز شخصا نزد او رفت تا مطمئن شود که حالش خوب است و مشکل جدی برایش پیش نیامده است.

خوشبختانه نوبیل دچار مصدومیت و مشکل جدی نشد اما حالا مدعی شده که در لحظه برخورد توپ رونالدو به او بسیار ترسیده که نتواند بار دیگر چشم باز کند.

 

1668356

 

او در گفتگو با بلیک تی وی اظهار داشت:« وقتی توپ به سر من برخورد کرد، ضربه بسیار بدی بود. سرم گیج رفت و روی زمین افتادم. پس از آن رونالدو را بالای سرم دیدم و با خودم گفتم وای خدای من، آیا مردم؟ رونالدو گفت نه، نه، ببخشید! چه اتفاقی افتاد؟ آیا حالت خوب است؟»

این محافظ ادامه داد:« من درد بسیار شدیدی پس از این ضربه داشتم. خدای من. من کم و بیش گیج بودم و درکی از محیط اطرافم نداشتم! اما پس از آن رونالدو را دیدم و وقتی که او بالای سرم آمد تمام سردردی که داشتم از بین رفت.»

اما عذرخواهی کردن تنها کاری نبود که این فوق ستاره پرتغالی در قبال نوبیل انجام داد. او پس از شکست 1-2 برابر یانگ بویز نزد این محافظ رفته و پیراهنش را به عنوان یادگاری به او اهدا کرد تا جبران اتفاق غیرعمدی که پیش از آغاز بازی رخ داده بود شده باشد.

دیدگاه‌ها