کد خبر : 1794622 | 06 آذر 1400 ساعت 15:33 | 41.6K بازدید | 4 دیدگاه

آنخل دی ماریا:

به شکل بدی از رئال رفتم، دوست دارم امباپه بماند

ستاره آرژانتینی پی اس جی درمورد جدایی اش از رئال مادرید و آینده کیلیان امباپه حرف زد. او به وضعیت لیونل مسی در پاریس و مثلث هجومی ترسناک تیمش نیز پرداخت.

به شکل بدی از رئال رفتم، دوست دارم امباپه بماند

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا تابستان 2014 پس از 4 فصل خوب با رئال و چند هفته پس از فتح لیگ قهرمانان، رئال را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست. او توقع دستمزدی بالاتر را داشت ولی رئال در مقابل خواسته او مقاومت کرد تا دی ماریا با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو راهی یونایتد شود ولی او در این تیم تنها یک سال دوام آورد و ترجیح داد به پی اس جی ملحق شود. دی ماریا از 2015 برای پی اس جی بازی می کند و قراردادش در پایان فصل تمام خواهد شد.

 

 

1634089

 

 

ستاره آرژانتینی در این رابطه گفت:« به شکل بدی از رئال جدا شدم. جدایی از منچستر نیز به شکل خوبی نبود ولی دوست دارم از پی اس جی به بهترین شکل جدا شوم. در قراردادم بند تمدید اختیاری وجود دارد که در صورت توافق دو طرف، می توانم تا 2023 نیز بمانم ولی باید دید در پایان فصل چه خواهد شد. معتقدم این لیاقت را دارم که خداحافظی خوب و ویژه ای با پی اس جی داشته باشم.»

 

 

1668388

 

 

آینده کیلیان امباپه:« ببینید، این یک تصمیم شخصی است. کیلیان به خوبی می داند که در فوتبال و زندگی اش چه مسیری را می خواهد طی کند. واضح است که در پی اس جی همه دوست داریم او تمدید کند و بماند ولی گفتم که تصمیم با خود اوست. هم تیمی شدن با کیلیان و بازی کنارش مثل یک هدیه بزرگ است. می دانیم که هر توپی به عمق بفرستیم، او می تواند از آن برای گلزنی استفاده کند. کیلیان واقعا بازیکنی تاثیرگذار است و ارتباط مان در زمین همیشه خوب بوده است. بازی کنار چنین بازیکنان خارق العاده، همیشه عالی است.»

 

مسی و توپ طلای هفتم:« بله، معتقدم او شایسته اش است. سال مهمی در فوتبالش بود و توانستیم با مسی فاتح کوپا آمه ریکا شویم. بالاخره طلسم ناکامی های لئو در تیم ملی هم شکست. به همین دلیل او لایق توپ طلاست.»

 

 

1667945

 

 

مثلث مسی، نیمار و امباپه به سود یا ضرر پی اس جی؟« پاسخ به این سوال ساده نیست. وقتی سه مهاجم بزرگ دارید، طبیعی است که مربی هر سه را در زمین قرار دهد و حق شان است که بازی کنند. مسی طبعا متفاوت با دیگران است چرا که بهترین بازیکن دنیاست و این را در زمین نیز نشان داده است. در پی اس جی همه سعی داریم بهترین موقعیت ها را برای این سه مهاجم فراهم کنیم. قرار دادن‌شان در ترکیب اصلی هم تصمیم مربی است.»

 

شرایط مسی در پاریس:« او را خوشحال و راضی می بینم و همراه خانواده اش به خوبی در پاریس جا افتاده اند. جدایی از بارسا برای او ساده نبود چون سال ها در شهر بارسلونا زندگی راحتی داشت. پاریس چالشی جدید بود ولی مسی خودش را خوب و سریع وفق داده است.»

 

 

دیدگاه‌ها