کد خبر : 1794642 | 06 آذر 1400 ساعت 17:29 | 20K بازدید | 8 دیدگاه

کاپیتان آرسنال چگونه این فرصت را از دست داد؟ (عکس)

پیر آمریک اوبامیانگ، مهاجم باتجربه آرسنال یک فرصت فوق العاده را در دیدار مقابل نیوکاسل از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال هفته گذشته و بعد از سپری کردن 10 بازی بدون شکست در رقابت های مختلف، در خانه حریف با نتیجه سنگین 0-4 مغلوب لیورپول شد. بعد از شکست های پیاپی در هفته های ابتدایی، مدت ها بود آرسنال باختی نداشت و هفته گذشته بالاخره این اتفاق رخ داد. حالا شاگردان میکل آرتتا برای جبران آن باخت عجیب در استادیوم آنفیلد، امروز در خانه پذیرای نیوکاسل بوده و فعلا در پایان 45 دقیقه نخست موفق به باز کردن دروازه حریف نشده اند.

 

اما در اواخر نیمه اول دیدار آرسنال مقابل نیوکاسل بود که پیر آمریک اوبامیانگ موقعیتی فوق العاده را از دست داد تا در نهایت دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شوند. این ستاره اهل گابن روی ریباند یک موقعیت و در مقابل دروازه خالی، در دو قدمی صاحب موقعیتی طلایی شده و به راحتی می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند. اما ضربه پیر آمریک اوبامیانگ به شکلی عجیب به بیرون رفت و بهترین فرصت توپچی ها برای زدن گل برتری تبدیل به گل نشد.

 

اگر آرسنال نتواند در نیمه دوم به گل برتری دست یابد، بی تردید هواداران این تیم حسرت این موقعیت بسیار خوب را خواهند خورد. پیر آمریک اوبامیانگ در یک سال اخیر دچار افت محسوسی شده و هرگز مانند فصل اول حضور خود در ترکیب آرسنال درخشان ظاهر نشده است.

 

1668430

 

1668428

 

1668429

دیدگاه‌ها