کد خبر : 1794647 | 06 آذر 1400 ساعت 17:54 | 6.5K بازدید | 3 دیدگاه

آرسنال 2 - 0 نیوکاسل؛ فراموشی کابوس لیورپول

آرسنال با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم موفق شد با دو گل نیوکاسل را مغلوب کند.

آرسنال 2 - 0 نیوکاسل؛ فراموشی کابوس لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که هفته گذشته در بندر لیورپول با چهار گل مغلوب این تیم شده بود، دوباره در مسیر کسب پیروزی قرار گرفته و با زدن دو گل در نیمه دوم موفق شد در خانه خود نیوکاسل را مغلوب کند.

 

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال مارتین اودگارد می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما دوبراوکا توپ را دور کرد و در ریباند نیز مدافعان نیوکاسل جلوی باز شدن دروازه را گرفتند.

 

در دقیقه 30 و روی اشتباه بازیکنان آرسنال بود که شلوی در گوشه محوطه جریمه این تیم فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول نیوکاسل داشت، اما آرون رمزدیل با عکس العملی تماشایی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

1668428

 

اما در دقیقه 41 بهترین موقعیت توپچی ها برای باز کردن دروازه نیوکاسل از دست رفت. روی ریباند یک حمله بود که پیر آمریک اوبامیانگ  در دو قدمی دروازه بدون دروازه بان صاحب موقعیتی طلایی برای گلزنی شد، اما ضربه او در عین ناباوری به بیرون رفت و در نهایت نیمه اول دیدار دو تیم آرسنال و نیوکاسل با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

اما توپچی ها نیمه دوم را بهتر آغاز کرده و در دقیقه 55 موفق شدند گل اول خود را به سمت برسانند. روی حرکت تیمی این تیم از جناح چپ و پاس کوتاه نونو تاوارس به بوکایو ساکا بود که او در زاویه ای دشوار صاحب موقعیت گلزنی شده و با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه توانست گل اول آرسنال را به ثمر برساند.

1668437

 

در دقیقه 63 این بار توماس پارتی در گوشه محوطه جریمه نیوکاسل صاحب موقعیت شده و می توانست اختلاف را دو برابر کند، اما ضربه او بعد از برخورد به لاس سلاس از بالای دروازه نیوکاسل به بیرون رفت.

 

اما دقایقی بعد آرسنال به گل دوم هم دست یافت. پاس فنی و دقیق تومیاسو از سمت راست در محوطه به گابریل مارتینلی رسید و این مهاجم جوان با ضربه ای والی و دیدنی توانست گل دوم آرسنال را وارد دروازه نیوکاسل کند.

 

1668435

 

در اواخر مسابفه سنت ماکسیمین از سمت چپ به عمق زده و می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما رمزدیل واکنش خوبی روی ضربه این بازیکن نشان داد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و آرسنال با برتری 0-2 به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کرد.

دیدگاه‌ها