کد خبر : 1794648 | 06 آذر 1400 ساعت 17:59 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: من و میلان اهداف مشترکی داریم

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد این تیم قصد دارد در آینده در اروپا نیز تبدیل به تیمی مدعی و قدرتمند شود.

پیولی: من و میلان اهداف مشترکی داریم

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته روسونری اولین شکست فصل خود در لیگ ایتالیا را قبول کرده و با چهار گل در فلورانس مغلوب فیورنتینا شد.حالا  میلان فردا عصر در استادیوم سن سیرو میزبان ساسولو خواهد بود و استفانو پیولی در نشست خبری پیش از این دیدار در رابطه با تمدید قرارداد یک ساله خود و البته اهداف روسونری در ماه های پیش رو در ایتالیا و اروپا صحبت کرده است.

 

استفانو پیولی گفت: من و باشگاه جاه طلبی و اهداف مشترکی داریم. ما می خواهیم میلان را به جایگاهی که شایسته است بازگردانده و در مسابقاتی حضور داشته باشیم که در شان میلان است. ما می خواهیم دوباره برای فتح اسکودتو رقابت کرده و به اوج اروپا برگردیم. حالا ما باید سطح تیم را بالاتر برده و از این هم رقابتی تر شویم.

 

1660880

 

مهم است که برای اهداف خود شور و اشتیاق داشته و به دنبال پیروزی در تمام مسابقات باشیم. روند تیم همیشه متعادل بوده است. می دانیم که مقابل فیورنتینا اشتباه کردیم، اما در مقابل اتلتیکو ساده بازی کرده و در ارسال پاس های آسان بی اشتباه بودیم. پیروزی در دوئل های تک به تک بسیار مهم خواهد بود، فردا باید دوباره ساده بازی کرده و از رخ دادن اشتباهات جلوگیری کنیم.

 

شرایط بازیکنان مصدوم؟ آنته ربیچ بازیکن مهمی است، اما ما باید متعادل بوده و برنامه روشن و مشخصی داشته باشیم. تعهد مهم ترین مسئله است و اگر این بازیکنان در ترکیب میلان حضور پیدا کرده اند به این دلیل است که هر کدام ویژگی های مهمی دارند.

 

فیکایو توموری احساس بهتری دارد، اما برای بازی فردا آماده نیست و می تواند چهارشنبه به ترکیب بازگردد. مایک مایگنان شرایط خوبی داشته و از شنبه با تیم تمرین می کند. او آماده است و به لطف قدرت ذهنیت فوق العاده خود به سرعت بهبود یافته است."

دیدگاه‌ها