کد خبر : 1794653 | 06 آذر 1400 ساعت 18:19 | 36.1K بازدید | 8 دیدگاه

تعویض طلایی؛ گلزنی در بدو ورود به زمین! (عکس)

گابریل مارتینلی، ستاره برزیلی و جوان آرسنال بلافاصله بعد از ورود به میدان موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از فراموش کردن هفته های دشوار فصل و قبول سه شکست متوالی، از ماه سپتامبر و در 10 مسابقه پیاپی باختی را متحمل نشده بود. اما آنها هفته گذشته شکست سنگین با چهار گل مقابل لیورپول را پذیرفته و این هفته برابر نیوکاسل به دنبال کسب سه امتیاز و بازگشت به مسیر پیروزی بودند.

 

این تیم در نیمه اول فرصت های خوبی را از دست داد و در دقیقه 55 بود که توسط بوکایو ساکا به گل رسید. اما دقایقی بعد میکل آرتتا تصمیم گرفت گابریل مارتینلی را وارد زمین کند و این تصمیم سرمربی جوان آرسنال خیلی زود جواب داد، زیرا ستاره جوان و برزیلی سریعا موفق شد گل دوم را به ثمر رسانده و خیال توپچی ها را از کسب پیروزی راحت کند.

 

در واقع گابریل مارتینلی تنها 93 ثانیه پس از ورود به میدان از روی نیمکت و با تنها دومین لمس توپ خود موفق به گلزنی شده و اولین گل خود در لیگ برتر در استادیوم امارات از ژانویه 2020 مقابل شفیلد یونایتد را به ثمر رساند. آرسنال با این پیروزی مهم به رده پنجم جدول رسید و هم امتیاز با وستهام و البته با یک بازی بیشتر و به علت تفاضل گل کمتر در این رتبه قرار گرفت. وستهام فردا به مصاف منچسترسیتی می رود و میکل آرتتا امیدوار است تیم سابقش موفق به غلبه بر وستهام و تسهیل مسیر آرسنال برای رسیدن به رتبه چهارم در هفته بعد شود.

 

1668445

 

1668443

 

1668444

دیدگاه‌ها