کد خبر : 1794662 | 06 آذر 1400 ساعت 18:57 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

آرتتا: باید به بازیکنان آرسنال اعتماد کرد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از نمایش تیمش در دیدار امروز مقابل نیوکاسل رضایت دارد.

آرتتا: باید به بازیکنان آرسنال اعتماد کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز با درخشش در نیمه دوم با دو گل از سد نیوکاسل گذشته، به یک قدمی منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان رسیده و جایگاه خود در رده پنجم جدول را تثبیت کرد. میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال در پایان این دیدار به تمجید از گابریل مارتینلی، گلزن برزیلی توپچی ها در دیدار امروز پرداخته و البته مدعی شد باید به بازیکنان آرسنال اعتماد کرد.

 

میکل آرتتا گفت: "من فکر می کنم شما باید به بازیکنان آرسنال اعتماد کرده و بعد از سپری شددن لحظات سخت به آنها اعتماد به نقس تزریق کنید. من تصور می کردم که آنها به فرصت دیگری نیاز دارند و امروز بازیکنان آرسنال توانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. کار کردن با گابریل مارتینلی لذت بخش است.

 

1659291

 

نحوه تمرین او چه هنگام حضور و چه در مقطع نیمکت نشینی فوق العاده بوده است. گابریل مارتینلی واقعا شایسته داشتن فرصت بازی بود و او یک تهدید واقعی برای باز کردن دروازه حریفان محسوب می شود. گل باکایو ساکا مقابل نیوکاسل در دیدار امروز عالی بود. کمی خلاقیت چیزی است که شما در برابر تیم هایی با دفاع متراکم نیاز دارید. زمانی که به گل اول رسیدیم واضح است که فضاهای بازی متفاوت می شود و در ادامه ما گل دوم را به ثمر رساندیم.

 

شرایط بوکایو ساکا؟ او کمی احساس درد داشت و نمی توانست به حضور در میدان ادامه دهد. احتمال فردا آزمایشاتی روی بوکایو ساکا انجام می شود تا ببینیم آیا این بازیکن دچار مصدومیت شده یا خیر."

دیدگاه‌ها