کد خبر : 1794669 | 06 آذر 1400 ساعت 19:24 | 89.8K بازدید | 14 دیدگاه

کونسیسائو: طارمی؟ دوست ندارم در این مورد حرف بزنم

سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو تاکید کرد تیمش در لیگ پرتغال باید بیشتر موقعیت گلزنی ایجاد کند.

کونسیسائو: طارمی؟ دوست ندارم در این مورد حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، پورتو که هفته گذشته در لیگ قهرمانان مغلوب لیورپول شد، حالا این هفته در لیگ پرتغال به مصاف ویتوریا گیمارش خواهد رفت. مهدی طارمی، ستاره ایرانی این تیم در پنج مسابقه اخیر پورتو موفق به گلزنی نشده، اما سرخیو کونسیسائو، سرمربی موفق پورتو مدعی شد تمایلی ندارد در مورد بازیکنان تیم خود به صورت فردی صحبت بکند.

 

سرخیو کونسیسائو گفت: "نگران بودم که تیم  پورتو به اندازه کافی موقعیت ایجاد نکند. ما در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شانس های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم، اگر اگر در لیگ قهرمانان چهار یا پنج موقعیت خلق کنیم، باید در مسابقات داخلی این تعداد به دو برابر افزایش یابد.

 

1667314

 

ما باید تیمی باهوش و خلاق باشیم. بازیکنانی وجود دارند که در پست اصلی خود به میدان نمی روند، اما می توانند غیبت مدافعان میانی را را پوشش که دهند که البته این شرایط برای ما ایده آل نیست. ما باید در موارد دیگر کار کنیم تا در صورت بروز اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی، آمادگی واکنش نشان دادن را داشته باشیم.

 

ما اساسا روی تیم خود تمرکز می کنیم و البته قدرت حریف را نیز در نظر می گیریم. بازی کردن با ویتوریا گیمارش همیشه بسیار دشوار است و آنها بازیکن باکیفیت و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. آنها در این فصل یک تیم رقابت طلب هستند و اهداف بزرگی دارند. باید مراقب باشیم و ویتوریا گیمارش فقط برای کسب پیروزی به میدان می رود. عدم گلزنی مهدی طارمی در پنج بازی متوالی؟ علاقه ندارم در مورد بازیکنان به صورت فردی صحبت کنم."

دیدگاه‌ها