کد خبر : 1794681 | 06 آذر 1400 ساعت 21:55 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی پرونده انتقال رونالدو؛ بازجویی در راه است؟

پلیس ایتالیا دست به بررسی پرونده قرارداد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 36 ساله با باشگاه یوونتوس زده است.

بررسی پرونده انتقال رونالدو؛ بازجویی در راه است؟

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب پلیس تحقیقات مالی ایتالیا وارد دفتر یوونتوس در کونتیناسا شده و اسناد مربوط به نقل و انتقالات به ارزش بیش از 50 میلیون یورو بین سال های 2019 تا 2020 را ضبط کرد. دفتر دادستان عمومی تورین پس از تحقیقات در مورد پرونده های سرمایه گذاری های تیم های مختلف در سری آ، تشکیل پرونده داده و تحقیقات خود در این مورد را آغاز کرده است. آندره‌آ آنیلی، رئیس یوونتوس، پاول ندود، نایب رئیس  باشگاه و دیگر مدیران فعلی و سابق یوونتوس از جمله فابیو پاراتیچی که اکنون در تاتنهام کار می کند، مورد بازجویی قرار گرفته اند.

 

1668497

 

خبرگزاری آنسا ضمن اعلام این خبر مدعی شد بازرسان همچنین در حال بررسی قرارداد کریستیانو رونالدو با یوونتوس هستند. در سال 2018 بود که رونالدو قراردادی چهار ساله به ارزش 31 میلیون یورو در هر فصل با یوونتوس امضا کرد. قضات از بازرسان خواسته اند که اسناد و متون خصوصی مربوط به قرارداد رونالدو با یوونتوس را بررسی کنند که این کار آغاز شده است. البته هنوز مورد مشکوکی گزارش نشده و نیازی به بازجویی از رونالدو نبوده است.

 

رونالدو از جمله بازیکنانی بود که در مقطع شیوع ویروس کرونا با کاهش دستمزد در مارچ 2020 موافقت کرده و به باشگاه کمک کرد تا 90 میلیون یورو پس انداز کند. البته رونالدو در تابستان و بعد از سه فصل یوونتوس را ترک کرد و با قراردادی 15 میلیون یورویی به اضافه هشت میلیون یورو پاداش به منچستریونایتد بازگشت.  در صورت پیدا شدن موردی مشکوک، ممکن است حکم بازجویی از کریستیانو رونالدو نیز در روزهای آینده از سوی دادگاه ایتالیا صادر شود.

دیدگاه‌ها