کد خبر : 1794689 | 06 آذر 1400 ساعت 21:20 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

تیاگو آلکانتارا:

گل به خودی نبود؛ این گل باید به نام من ثبت شود

تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی لیورپول، از روند این تیم و برد پرگل آنها مقابل ساوتهمپتون ابراز خوشحالی کرد.

گل به خودی نبود؛ این گل باید به نام من ثبت شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان ساوتهمپتون بود و نهایتا موفق شد با ارائه یک نمایش هجومی و فوق العاده حریف خود را با چهار گل شکست دهد. تیاگو آلکانتارا که در بازی قبلی مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا نیز برای قرمزها گلزنی کرده بود در این مسابقه نیز دروازه حریف را باز کرد تا به روند خوب خود ادامه دهد.

 

تیاگو آلکانتارا بعد از پیروزی لیورپول برابر ساوتهمپتون گفت: "ما با تلاشی که انجام می‌دهیم ایمان داریم و در نهایت نتایج نیز حاصل می‌شوند. اینکه در مسابقات به پیروزی برسیم و گل‌های زیادی بزنیم اهمیت دارد اما مسئله مهمتر این است که اجازه ندهیم دروازه ما باز شود. امروز همه این اتفاقات رخ داد بنابراین از نتیجه ای که رقم خورده بسیار خوشحال هستیم."

 

 

1668513

 

 

تیاگو درباره ادامه روند گلزنی خود برای لیورپول نیز گفت: "من فقط به کمک کردن به تیم فکر می‌کنم و مسئله مهم این بود که به پیروزی رسیدیم. در نهایت اما اگر بتوانم با گلزنی به برد تیم کمک کنم داستان قشنگ تر هم خواهد شد.

 

گل به خودی؟ نه فکر می‌کنم که این گل باید به نام من ثبت شود اما در عین حال نمی‌دانم که داور چه چیزی یادداشت کرده است. با این وجود احساس می کنم که من این گل را زده ام."

دیدگاه‌ها