کد خبر : 1794696 | 06 آذر 1400 ساعت 22:15 | 21.3K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: آلیسون نباید اینقدر سیو داشته باشد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش باید کمتر موقعیت در اختیار حریف قرار دهد.

کلوپ: آلیسون نباید اینقدر سیو داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در ادامه روند خوب خود طی هفته‌های اخیر امروز موفق شد با چهار گل ساوتهمپتون را در خانه شکست دهد تا شاگردان یورگن کلوپ با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی به رتبه دوم جدول صعود کنند و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

 

یورگن کلوپ بعد از پیروزی پر گل تیمش گفت: "ما امروز موفق شدیم گلهای قشنگی به ثمر برسانیم. البته حریف هم موقعیت‌های بسیار خوبی داشت. آلیسون چند توپ بسیار خوب مهار کرد و نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد حتی اگر این مسئله باعث هیجان زدگی او و هواداران شود. ما از تیم خوبی برخوردار هستیم و تا به اینجای فصل نیز عملکردی عالی داشته ایم اما باید همینگونه ادامه دهیم."

 

 

1668524

 

 

یورگن کلوپ در مورد اینکه لیورپول چقدر از فصل گذشته درس گرفته نیز گفت: " خیلی، البته این کار آسانی است که به گذشته فکر کنم و بگویم فلان کاری که من انجام دادم اشتباه بوده است. فصل قبل برای ما بسیار دشوار بود اما نهایتاً به مقام سوم رسیدیم و این نتیجه بسیار فوق العاده ای به شمار می‌آمد."

 

کلوپ در تمجید از ستاره پرتغالی تیمش یعنی دیه‌گو ژوتا نیز گفت: "به نظر او من یک خرید فوق العاده بود و همان بازیکنی که لیورپول به آن نیاز دارد. او چه از نظر فنی و چه فیزیکی فوق‌العاده است و به خوبی با شرایط تیم سازگار شده است. او بسیار باهوش عمل می‌کند و به همین دلیل است که لیورپول ژوتا را جذب کرد."

 

 

1668522

دیدگاه‌ها