کد خبر : 1794702 | 06 آذر 1400 ساعت 22:53 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

بایرن ۱-۰ بیله‌فلد؛ صدر به سختی پس گرفته شد

بایرن مونیخ موفق شد با تک گل لروی سانه بیله فلد را شکست دهد و به صدر جدول صعود کند.

بایرن ۱-۰ بیله‌فلد؛ صدر به سختی پس گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ امشب از سری مسابقات هفته سیزدهم میزبان تیم پایین جدولی بیله‌فلد بود که در پایان این بازی با نتیجه 1-0 به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار بایرن مونیخ کار را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی بازی توسط توماس مولر به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این ستاره آلمانی از روی خط دروازه توسط بازیکنان بیله فلد برگردانده شد.

 

 

1668545

 

 

چند دقیقه بعد باز هم این توماس مولر بود که می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما این بار ضربه او با واکنش فوق العاده خوب دروازه بان بیله فلد همراه شد.

 

در دقیقه 15 آلفونسو دیویس با دروازه بیله فلد تک به تک شد اما باز هم دروازه بان این تیم یعنی استفان اورتگا واکنشی عالی داشت و توپ را دفع کرد. در ادامه نیمه اول نیز حملات بایرن مونیخ نتیجه نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

 

 

1668548

 

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را هم کاملاً هجومی آغاز کرد و چند حمله روی دروازه بیله‌فلد ترتیب داد تا اینکه نهایتا موفق شد در دقیقه 78 به گل برتری دست پیدا کند.

 

لروی سانه بعد از یک حرکت زیبا ضربه‌ای فوق‌العاده را روانه دروازه بیله فلد کرد و این بار هیچ کاری از دست دروازه‌بان این تیم بر نیامد تا توپ وارد دروازه شود و بایرن با یک گل پیش بیفتد.

 

 

1668544

 

 

در ادامه بازی بایرن مونیخ کار را کنترل کرد تا نهایتا این مسابقه با همان تک گل لروی سانه به سود شاگردان یولیان ناگلزمان خاتمه پیدا کند و باواریایی‌ها خیلی زود صدر جدول را از دورتموند پس گرفته باشند.

دیدگاه‌ها