کد خبر : 1794705 | 06 آذر 1400 ساعت 22:52 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

گل زیبا و نمایش وفاداری تیاگو در آنفیلد

ستاره خط میانی لیورپول برای دومین بازی متوالی یک گل زیبا برای تیمش به ثمر رساند.

گل زیبا و نمایش وفاداری تیاگو در آنفیلد

به گزارش ورزش سه، بعد از بازگشت دنی آلوز به بارسلونا، شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی لیورپول به جمع آبی اناری ها هم منتشر شد که خود این بازیکن آن را تکذیب کرد.

 

تیاگو هفته گذشته در مورد شایعه فوق گفته بود: "من با لیورپول قرارداد دارم و در حال حاضر مشغول تجربه چیز جدیدی در لیگ‌برتر انگلیس هستم. من می‌خواهم با لیورپول به تمام جام های ممکن دست پیدا کنم.".

 

1668553

 

1668552

 

او فردای این مصاحبه یک سوپر گل چشم نواز برای لیورپول مقابل پورتو به ثمر رساند؛ گلی که به عنوان زیباترین گل هفته پنجم دور گروهی UCL انتخاب شد؛ چند روز بعد از این گل زیبا، ستاره لیورپول یک بار دیگر به زیبایی برای تیمش گل زد.

 

در بازی امروز لیورپول و ساوتهمپتون سومین گل بازی به نام تیاگو ثبت شد؛ او مثل گل زیبایش به پورتو، توپ دفع شده توسط دفاع حریف را به گل تبدیل کرد؛ هافبک اسپانیایی لیورپول بعد از اینکه در پشت محوطه جریمه صاحب توپ برگشتی شد، با یک دریبل فوتسالی وارد محوطه جریمه شد و سپس ضربه ای غیرقابل مهار را روانه دروازه کرد تا گل سوم سرخ پوشان در این تقابل خانگی به ثمر برسد.

 

1668551

 

شادی تیاگو بعد از گل تماشایی‌اش جالب بود؛ او در میان تشویق بی امان حاضرین در آنفیلد، درست مثل یک قهرمان، وفاداری خود را به نمایش گذاشت.

 

 

او با بیان اینکه هدفش از گلزنی کمک به تیم است، از انگیزه بالای خود برای بازی برای لیورپول صحبت کرده و در مورد گلش که برخی ها می گویند باید به نام مدافع حریف ثبت شود گفت: "گل به خودی؟ نه فکر می‌کنم که این گل باید به نام من ثبت شود اما در عین حال نمی‌دانم که داور چه چیزی یادداشت کرده است. با این وجود احساس می کنم که من این گل را زده ام."

دیدگاه‌ها