کد خبر : 1794708 | 06 آذر 1400 ساعت 23:28 | 17.9K بازدید | 4 دیدگاه

آلگری: گفته بودم ما مدعی قهرمانی نیستیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، با وجود شکست تیمش برابر آتالانتا از عملکرد شاگردان خود راضی است.

آلگری: گفته بودم ما مدعی قهرمانی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که چند روز پیش شکست سنگینی را مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد، امیدوار بود که امشب مقابل آتالانتا به پیروزی برسد تا علاوه بر فراموش کردن آن باخت، وضعیت خود در جدول سری آ را هم بهبود ببخشد اما شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با یک گل از حریف خود شکست خوردند تا روزهای تلخ بیانکونری ادامه پیدا کند.

 

مکس آلگری, سرمربی یوونتوس, در پایان بازی گفت: "این عملکردی شبیه به نمایش مقابل لاتزیو، فیورنتینا و میلان بود. ما از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم بهترین استفاده را نمی‌کنیم، آتالانتا با اشتباه ما تنها یک شوت به سمت دروازه داشت و همانطور که دیروز گفتم، این گلزنی است که اهمیت دارد. کمی اضطراب وجود دارد، بازیکنان عجله دارند و ما باید روی عملکرد تیم کار کنیم. و سعی کنیم بازی ها را ببریم تا این اعتماد به نفس و آرامش را به دست آوریم."

 

 

1668530

 

 

آلگری در ادامه گفت: "فکر می‌کنم تیم بسیار خوب است، لحظاتی وجود دارد که ما برای گلزنی با مشکل مواجه می‌شویم، اما مردم در ابتدا می‌گفتند که این تیم قوی‌ترین تیمی است که به سادگی باید اسکودتو را به دست آورد و من همیشه به نادرست بودن آن اشاره می‌کردم. ما اینجا هستیم تا چهار تیم برتر را به چالش بکشیم.  بعد از این نمایش نمی‌توانم از بچه‌هایم شکایت کنم، فقط می‌توانم به تلاش‌شان تبریک بگویم، بقیه کار به عهده شماست که برای گذران زندگی صحبت می‌کنید."

 

آلگری در پایان گفت: "من فکر می کنم ما باید واقع بین باشیم.  اگر بعد از 14 بازی در این موقعیت قرار داریم، به این معنی است که ارزش ما در حال حاضر همین است. راه درازی در پیش است، اما از نظر عملکرد، من فقط دیدم که در مقابل ورونا، ساسولو و امپولی اشتباه کردیم. زمانی که واقع بین باشیم، می توانیم فشار را از بین ببریم و در یک محیط آرام تر بهتر کار کنیم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم بهترین نتیجه را از خودمان بگیریم.

 

 

1668561

 

 

ما یوونتوس هستیم و به نظر می رسد مردم فکر می کنند که این بدان معناست که ما باید به طور خودکار به مدعی اسکودتو تبدیل شویم.  کاری که باید انجام دهیم این است که به کار خود ادامه دهیم، سعی کنیم آرام باشیم و چند گل دیگر به ثمر برسانیم. در این لحظه ما در حال تلاش برای گلزنی هستیم و از نظر من به این دلیل است که احساس آرامش و اعتماد به نفس را از دست داده ایم. فکر کردن به اما و اگرها فایده ای ندارد. ما باید از صفر شروع کنیم، همه چیز را پشت سر بگذاریم و آماده باشیم تا مقابل سالرنیتانا با آن مبارزه کنیم، سپس کیفیت خود را به اوج برسانیم."

دیدگاه‌ها