کد خبر : 1794720 | 07 آذر 1400 ساعت 01:27 | 48.9K بازدید | 50 دیدگاه

ویارئال 1-3 بارسلونا: تیم ژاوی دارد راه می‌افتد

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با گل‌های دقایق پایانی ممفیس دیپای و فیلیپ کوتینیو، با نتیجه 3-1 ویارئال را شکست بدهد.

ویارئال 1-3 بارسلونا: تیم ژاوی دارد راه می‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که در دو دیدار ابتدایی با هدایت ژاوی تنها یک بار موفق به گلزنی شده بود، امشب در خانه ویارئال نمایش بهتری داشت و در نهایت با گل های فرانکی دی یونگ، ممفیس دیپای و کوتینیو (پنالتی)، به برتری 3-1 رسید.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 5 با ضربه سر عبدالصمد الزلزولی به گل برسد اما واکنش تماشایی خرونیمو رویی، دروازه ویارئال را بسته نگه داشت.

سه دقیقه بعد، روی پاس نیکو گونزالس، این دیپای بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

فشار حملات بارسا به یک موقعیت خوب دیگر در دقیقه 10 منجر شد. روی همکاری دی یونگ و دیپای، این بار گاوی صاحب موقعیت شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب ویارئال پیدا نکرد.

 

1668580

 

برتری بارسا ادامه داشت و در دقیقه 20، همه چیز برای گلزنی دیپای فراهم بود اما ضربه او این بار هم باعث باز شدن دروازه میزبان نشد.

در ادامه تیم میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و توپ و میدان بیشتر در اختیار این تیم بود هرچند بازیکنان این تیم نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد کنند.

در دقیقه 39 بود که سرانجام بازیکنان ویارئال صاحب توپ شدند اما این بار واکنش تراشتگن مانع گلزنی دانخوما شد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید.  روی ارسال بلند الزلزولی از سمت راست، توپ در سمت دیگر به آلبا رسید و او هم با یک شوت سر ضرب، دروازه را هدف کرد. اما در حالی که به نظر می رسید رویی توپ را مهار خواهد کرد، توپ را دخالت دیپای به دی یونگ رسید و او هم به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کنند.

در دقیقه 75 بود که روی حرکت انفرادی چوکووئزه، این تریگروس بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

تنها یک دقیقه بعد، تیم میزبان به گل تساوی رسید. روی یک توپ ربایی در زمین بارسا بود که چوکووئزه با پاس گرونفلد صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، حساب کار را 1-1 کرد.

 

1668594

 

در ادامه هر دو تیم برای زدن گل برتری پیش کشیدند و در دقیقه 88، این بارسلونا بود که بار دیگر پیش افتاد. روی یک ضربه بلند از تراشتگن بود که توپ با اشتباه مدافع ویارئال به دیپای رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان حریف، با خونسردی دروازه را باز کرد.

 

1668595

 

در حالی که تیم میزبان سخت به دنبال زدن گل تساوی در وقت های اضافی بود، این بارسلونا بود که در دقیقه 3+90 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای فویت روی کوتینیو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود این ستاره برزیلی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، در حالی که رویی جهت ضربه را تشخیص داده بود، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بارسا در این دیدار با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها