کد خبر : 1794756 | 07 آذر 1400 ساعت 10:39 | 27.5K بازدید | 30 دیدگاه

باید جایزه به لواندوفسکی برسد؛

توماس مولر: برنده توپ طلا؟ بحثی وجود ندارد!

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ تاکید کرد توپ طلا باید به رابرت لواندوفسکی برسد.

توماس مولر: برنده توپ طلا؟ بحثی وجود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، انتظار هواداران فوتبال برای انتخاب برنده جایزه توپ طلا فردا شب به اتمام می رسد و بالاخره نام بهترین بازیکن جهان اعلام خواهد شد. از رابرت لواندوفسکی در کنار ستاره هایی چون لیونل مسی، کریم بنزما، جورجینیو و ... به عنوان یکی از نامزدهای مسلم دریافت این جایزه نام برده شده، اما توماس مولر معتقد است بی هیچ حرف و حدیثی این جایزه بزرگ باید به رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی بایرن مونیخ اختصاص پیدا کند.

 

توماس مولر در مورد برنده احتمالی توپ طلا گفت: "نیازی به بحث در این رابطه نیست، این جایزه باید به رابرت لواندوفسکی برسد. بازی کردن در تیم ملی لهستان سخت تر از یک تیم بزرگ است و باید عملکرد لواندوفسکی را آنجا ببینید. هیچ بازیکنی وجود ندارد که به صورت فردی عملکرد بهتری از او داشته باشد و لوا باید توپ طلا از آن خود کند و او مستحق دریافت این جایزه است.

 

1668665

 

البته مردم در اسپانیا خواهند گفت که  کریم بنزما نیز خوب کار کرده، اما لواندوفسکی سال گذشته فاتح همه عناوین در لباس بایرن مونیخ شد و مراسم اهدای این جایزه لغو شد، اما او به این روند ادامه داد و رکورد گلزنی در آلمان در یک فصل را نیز شکست.

 

برابری با رکورد فرانتس بکن بائر و انجام 396 بازی در بوندسلیگا؟ اگر آمادگی جسمانی خود را حفظ کرده و عملکرد خوبی داشته باشم، می توانم با رکورد دیگر بازیکنان نیز برابری می کنم. در واقع این دستاورد، مسیری را نشان می دهد که من تا امروز در طول دوران حرفه ای خودم طی کرده ام."

دیدگاه‌ها