کد خبر : 1794771 | 07 آذر 1400 ساعت 11:13 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

سهیل مهدی پاسخ می دهد 

آیا بازی های فردا با حضور تماشاگر برگزار می شود؟

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در پی اعتراضاتی که از سوی تیم های لیگ برتر به عدم حضور تماشاگر در بازی های آنها صورت گرفت گفت از این پس یا همه بازیها با حضور تماشاگر برگزار می شود یا هیچکدام از آنها.

آیا بازی های فردا با حضور تماشاگر برگزار می شود؟ 

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی این بار در پاسخ به این سوال که آیا بازی های روز دوشنبه لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می شود یا نه؟ گفت: طبق این که فردا بخشی از بازی‌های لیگ برگزار می‌شود، تکلیف حضور تماشاگران فعلا معلوم نیست و باید دستورالعمل لازم صادر شود اما تا الان هیچ دستوری ارسال نشده است. با توجه به اینکه لیگ در سطح کشور برگزار می‌شود هواداران تمام تیم‌های لیگ می‌خواهند که به ورزشگاه بروند و این قابل قبول نیست که فقط یک شهر بتواند هواداران را در اختیار داشته باشند، ضمن احترام به هواداران خوشحال هستیم که در همه شهرها تماشاگران بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

 

وی در خصوص اینکه گفته می شود در صورت صدور مجوز تیم ها می توانند از 60 درصد از ظرفیت استادیوم ها برای فروش بلیط استفاده کنند، گفت: قبل از هر چیز باید مجوز داشته باشیم و شرایط هم فراهم شود. سامانه بلیت فروشی هم وصل به سامانه بلیت الکترونیکی است که بر اساس استانداردهای تعیین شده باشد. در این شرایط هواداران می‌توانند به سامانه وصل شوند تا ما بتوانیم کنترل‌ها را انجام دهیم. این بحث، بحث زیرساختی است و امکان بلیت‌فروشی هم وجود دارد و قبل از هر چیزی تیم‌ها باید برنامه‌ریزی داشته باشند تا هواداران همه استان‌ها بتوانند وارد ورزشگاه شوند. در بازی اول و دوم هفته گذشته نظم خوبی بود و این به ما کمک می‌کند در هفته‌های بعد بتوانیم که ورود تماشاگران را آزاد کنیم. فکر می‌کنم به این هفته نباید اکتفا کنیم و رویکرد مثبتی نمی‌توانیم داشته باشیم. من احساس می‌کنم اگر شور و هیجان کاهش پیدا کند، پروتکل‌ها بهتر رعایت می‌شوند.

دیدگاه‌ها