کد خبر : 1794774 | 07 آذر 1400 ساعت 11:29 | 25.8K بازدید | 10 دیدگاه

بازسازی سوپرگل بعد از نیم قرن؛

روح یوهان کرویف در ارلینگ هالند دمیده شد!(عکس)

گل تماشایی ارلینگ هالند یادآور حرکت تاریخی یوهان کرویف در حدود نیم قرن قبل بود.

روح یوهان کرویف در ارلینگ هالند دمیده شد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند دوباره خیلی سریع ثابت کرد هیچکس به اندازه او عاشق گلزنی نیست. بعد از یک ماه و نیم غیبت به دلیل مصدومیت، این ستاره نروژی به کمتر از ده دقیقه زمان نیاز داشت تا دوباره روند گلزنی های خود را از سر بگیرد. ارلینگ هالند که از تاریه 19 اکتبر به دلیل مصدومیت عضلانی به میدان نرفته بود، دیروز  و در بازی حساس دورتموند در بوندسلیگل مقابل وولفسبورگ، بار دیگر نمایش درخشانی داشته و برتری تیمش در این دیدار دشوار را قطعی کرد.

 

ابتددا حتی اخباری در مورد دوری طولانی مدت ارلینگ هالند از میادین و عدم امکان حضور در میدان تا سال 2021 در میدان منتشر شده بود، اما این این گلزن غول پیکر زودتر از حد انتظار این دوران را سپری کرده و دیروز در دقیقه 73 وارد ترکیب دورتموند شد. ارلینگ هالند در بدو ورود به میدان و با اولین ضربه خود تا آستانه گلزنی هم پیش رفت، اما پاوائو پروان، دروازه بان وولفسبورگ به خوی عکس العمل نشان داده و اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

 

اما در نهایت و هشت دقیقه بعد از ورود به زمین، ارلینگ هالند با حرکیتی تماشایی موفق به زدن گل سوم دورتموند و قطعی کردن برتری این تیم مقابل ولفسبورگ شد. هالند با حرکات آکروباتیک که یادآور گل تماشایی یوهان کرایف در لباس بارسلونا و در دیدار برابر اتلتیکومادرید در سال 1973 موفق به گلزنی شد. 

 

1668701

 

1668699

 

در آن مقطع به یوهان کرویف هلندی بعد از این حرکت تماشایی لقب پرنده داده بودند و این بار ارلینگ هالند به شکلی مشابه توانست ارسال جولیان برانت را تبدیل به گل کند. شگفت انگیز است، اما این دهمین گل ارلینگ تنها در هفت دیدار لیگ و البته گل شماره 50 او در پنجاهمین بازی این بازیکن در بوندسلیگا بود.

 

1668702

دیدگاه‌ها